diumenge, 28 d’octubre del 2012

Cara a cara amb el Doctor Pierrenodoyuna

Val a dir que ens ha costat molt i molt poder contactar amb l'eminent doctor, que per motius d'agenda, no ens ha pogut dedicar una estona fins avui. Però cal entendre que, després d'un estiu marcat pel VII Congrés Espanyol de Biogeografia, l'home està realment cansat. Tot i això ens ha dedicat una mica del seu valuós temps i hem pogut  preguntar-li algunes qüestions relacionades amb el congrés i amb l'actualitat del país. 

Com ha anat l'estiu, Doctor?
Bé, hi ha hagut de tot, però en alguns moments ha estat "espelusnant".

Com?
Sí, mira, la feina em sortia per les orelles, ja saps, que si dirigir tesis doctorals, que si la programació del curs, i sobretot el congrés.

Però un home de la seva experiència...
Ja ho sé, però jo el que realment volia aquest estiu era passar-me unes setmanes a la Bartola i poder gaudir dels glaciars de la Patagònia, però amb això de les retallades....

Vol dir que ha hagut de fer hores extra?
La veritat és que jo volia que un company de feina s'hagués fet càrrec del congrés però no l'he pogut convèncer, segons ell havia de visitar un vell alumne que té una nevera molt interessant.

Tot i això, com valora el congrés?
Si vols que et digui la veritat, mai no havia treballat tant durant l'estiu, i un ja té una edat...però encara és aviat per fer valoracions.

Què vol dir amb això?
És que, la gran majoria de participants, han tingut els mateixos problemes que jo, ja saps, la manca de temps per les diverses responsabilitats acumulades. Que si la feina a la facultat, les col·laboracions a les revistes científiques, a la premsa, responsabilitats diplomàtiques, i sobre tot, les dificultats per compaginar la vida laboral i la domèstica... espero que d'aquí uns mesos podrem oferir unes conclusions consensuades...

Bé, veig que no vol parlar massa del congrés. Que li sembla la situació actual del país?
Em sap greu, que un diari amb tanta tradició estigui passant moments difícils.

Em refereixo al país en el  que vostè viu, no al diari.
Ah! La veritat és que amb tanta feina encara no m'he pogut posar al dia.

Però els diaris en van plens!
Sí, ja ho sé, però comprendràs que jo tinc unes obligacions laborals que em prenen molt de temps. Imagina't que fa setmanes que intento netejar la meva col·lecció de gots de cervesa i no hi ha manera!

Vostè està fugint d'estudi...
Això sí que no li toler-ho! Jo segueixo estudiant i

Vull dir que no parla del tema.
És que estic molt preocupat. Aquest estiu, com pots veure,  m'han fet cònsol honorari de Baviera i representant de Paulaner a Espanya, i si Catalunya es fa independent, llavors què?

Home, jo crec que podrà seguir fent també aquesta feina. 
Sí, però i si la Merkel s'emprenya i només podem veure Estrella i Moritz? Això seria un desastre!!!

Em sembla que ens amaga alguna cosa....
Bé, la veritat és que m'han ofert ser cap de llista del Partit Animalista, i em feia molta il·lu, però un antic company de facultat que viu a Barcelona i que toca el piano, els hi ha dit que ja no sóc vegetarià, s'han emprenyat amb mi,  i ara em sento perdut.

Tranquil, que com diu aquell, "a los problemas sin remedio, litro y medio"
Hi estic totalment d'acord, som-hi!

2 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

Ostres, jo em pensava que aquestes declaracions quedarien entre entrevistador i entrevistat... Ara que s'ha publicat no em queda més remei que desmentir-ho tot, més o menys... llevat d'aquelles parts que són certes, clar, com ara la major part de les respostes...
En fi, em quedo amb la darrera aportació de l'entrevistador i m'hi poso tot seguit (a por el litroymedio!)

Roy Batty ha dit...

Sorpresos per la diferència de la talla de l'ampolla de birra i la de la gerra que sosté sense complexes en Doc, la redacció del GS ha contactat una gran autoritat científica per demanar-li una explicació plausible. Es així com el doctor McGhila ens ha informat de l'existència d'una geometria variable de les molècules de l'aigua. Aquesta geometria s'explica per les teories de Masaru Emoto. I si aquesta teoria no us convé, mireu sota la taula, que segur que té amagada una Xibeca, va afegir.