dijous, 4 d’octubre del 2012

una visita al dentista ...

Avui he acompanyat Yaël al dentista i m'he quedat sorprès, com si diguéssim. Aviam, jo estic acostumat a una consulta amb unes ortodontistes professionals, un dentista que, és tant bo, que m'he arribat a quedar dormit durant una higiene bucal, tot en un quadre molt professional, és a dir, tot normal. Però avui, arribem i ens trobem a una recepcionista guapa i simpàtica que'ns fa passar a un cabinet amb una vista excepcional sobre la ciutat vella. Després arriba una ortodontista morena, amb ulls clars ... de bandera i super simpàtica. I quan acaba, arriba la dentista, que estava a l'alçada de les dues precedents, un xic menys simpàtica però. L'he comentat la jugada a Lluïsa i s'ha ficat a riure i m'ha dit que el propietari del cabinet és un viejo verde. Que només hi ha noies joves treballant per ell, i que totes son igual, de bandera. No sé, tot d'un cop m'han agafat ganes de fer-me una higiene bucal, asseure'm a la butaca i gaudir de les vistes.

3 comentaris:

sinfu ha dit...

Ahir vaig anar al dentista, però després el que expliques, potser la propera visita la faig a la teva dentista! Només una dona, res a veure amb les del teu xiringuito. Vistes a patis interiors, i un dentista que em recorda un comediant anglès...

Roy Batty ha dit...

Doncs a mi me sembla que si, que'ns haurem de canviar de dentista. I es que s'ha d'anar amb molt de compte en les mans de qui fiques el teu cos.

Roy Batty ha dit...

Per cert, tu no hauries de mirar de canviar-te d'universitat?