divendres, 19 d’octubre del 2012

Horta lliure !


Quins records! Quan anàvem a fer la birra les nits d'estiu a la plaça Eivissa i el munt de pubs que hi havien als voltants. La plaça Bacardí per anar a menjar els bocates increïbles a la cafeteria de la cantonada, o tapes al bar del davant. I quan teníem, sopar als restos del carrer Tajo. Aquells carreronets que no associaves per res amb la gran vila que els envoltava quan passejaves sol o amb la teva companya per la nit. El mateix que, quan anaves de camí per darrera el Mercat de Virrey i passaves per l'antiga Vilapiscina. La barreja social i cultural d'aquells barris ... Oufff! Quin bon rollo que m'ha donat aquest vídeo.

No et limites a contemplar aquestes hores que ara venen
baixa al carrer i participa,
no podran res davant un poble unit alegre i combatiu.

Obrint Pas - La Flama

2 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Com sembla que aquest pont tindreu mal temps, jo aconsellaria a Long John i senyora d'anar a cruspir-se uns peus de ministre al Restaurant Can Joanet, al carrer Tajo. O perquè no uns bocates o unes tapes al Louise Se Va, a la Plaça Eivissa? Cadascun en el seu rollo, son dos llocs que m'han agradat quan he anat.

Roy Batty ha dit...

Se m'oblidava que hi ha també el Sant Fost. Bé, la darrera vegada que hi vaig anar, la cambrera no deixava de mirar-me malament, però vaig menjar molt bé i no soc rancuniós. A la Txetxu Taverna no he anat mai, així que si deixeu caure un comentari serà un detall. I el mateix val per altres restaurants del carrer Tajo: La Taberna de Alí Babá o La Cava d'Horta ...