dissabte, 3 de març del 2012

corporate flow chart

r1c2
Tinc un problema, companys. Cada cop que presenten un nou govern, un organigrama d'empresa o el de qualsevol equip de direcció, me passa el mateix que a en Doc. No sé perquè,  però de seguida penso en l'organigrama corporatiu de l'imatge que veieu a l'esquerra. Fa temps que tots dos anem darrera les estudiants de psicologia, per veure quina és la raó que pugui explicar aquest problema. I si, molts saraos, invitacions a sopar, caps de setmana per tot Europa per la patilla i altres coses que no m'atreveixo a explicar. Però solucions al nostre problema? Cap ni una. I francament, si encara segueixo, és perquè veig que en Doc encara hi creu, que si no ...

5 comentaris:

sinfu ha dit...

a mi, el que m'agradaria saber són "les altres coses que no m'atreveixo a explicar"....

sinfu ha dit...

El gràfic també em recorda aquella dita castellana que diu "La vida es como el palo de un gallinero, corta y llena de mierda".

Roy Batty ha dit...

Pel que fa al que t'agradaria saber, recorda a Confuci (Kung FuTse): Saber el que hom sap i saber el que hom sap que no sap és la característica d'un que'n sap. Sobre l'altre punt, quan els francesos es demanen: Pourquoi le coq est-il le symbole de la France?, la resposta és parce que c'est le seul animal capable de chanter malgré avoir les pieds dans la merde!

sinfu ha dit...

Hi ha gent que, que no tolera això de la merda
http://www.youtube.com/watch?v=P3u3_3DlF0c

Roy Batty ha dit...

En canvi n'hi ha d'altres que els encanta.