dijous, 1 de març del 2012

Ombres en la nit


"Ombres en la nit, narra la història d'un gitano valencià, antic militant del Partit Comunista, que, després d'haver sobreviscut al camp de concentració nazi de Dachau, el 1947 torna a terres valencianes com a membre d'un escamot que té la intenció d'acabar amb un exlíder del règim nazi que s'amaga a Espanya, protegit per les autoritats franquistes. Ambientada a València, Madrid, Viena i Mònaco, la novel·la explora les contradiccions vitals del protagonista, que dedica la seva existència a caçar caçadors d'altres persones, amb el ritme trepidant i les complexes trames que caracteritzen l'obra de Torrent".
Personalment, he de dir que el llibre m'ha agradat, encara que jo li tinc debilitat al Trigre de València, i potser no sóc massa crític. Ja em direu...

5 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Mireu que m'agrada llegir els articles d'en Ferran Torrent. Mireu que, cada cop que l'entrevisten, no m'ho perdo. Dit això, no és sense un gran sentiment de vergonya que he de confessar que mai he llegit cap llibre d'ell.

sinfu ha dit...

Batty, no has llegit cap llibre dl Tigre de Val]encia? "Pero no te d......." http://www.youtube.com/watch?v=Q1JmDVJWeew

Roy Batty ha dit...

Doncs, clar. Si és el que acabo de dir.

Israel Hands ha dit...

Sempre és agradable llegir els llibres d´aquest home (tot i que jo només n´he llegit un parell o tres,així que no veig per què aquest ha de ser menys.

Roy Batty ha dit...

Vinga, doncs. Aviam si t'animes!