divendres, 16 de març del 2012

I un clàssic: Charlie Chaplin, The Great Dictator

4 comentaris:

sinfu ha dit...

hi ha també altres clàssics que mai no pasaran de moda....

Roy Batty ha dit...

Estic segur que, si hagués vist aquesta rèplica, Charlie Chaplin estaria orgullós de tu, Sinfu. Ha estat emocionant, de veritat. A propos, que tal la Saint Patrick?

sinfu ha dit...

Jo sé que el Charlie no m'ho tindria en compte, i potser li faria gràcia aquest discurs. A mi, però, sempre m'ha agradat aquesta emotiva intervenció. Però no sé que en pensaria d'aquesta presentació en societat.

Roy Batty ha dit...

Mira, si amb lo del APM ja m'havia trencat la caixa, no et dic amb el discurs d'en Cantinflas. Sobre en Chaplin, si vols li demano, que està enterrat aqui al costat, a Vevey. Sobre el darrer vídeo no puc dir-te res perquè a Suïssa està bloquejat per histories de dret d'autor. I sobre en Pau Casals ... bé, amb l'emoció, potser se li va oblidar que el segle XI va ser el de la revolta feudal. Quan els governadors nomenats pels comptes van convertir els seus càrrecs en hereditaris i es van proclamar barons. I van cedir castells i terres als cavallers que els van jurar fidelitat. Va ser el segle en que molts pagesos lliures van passar a ser propietat dels nobles. La resta, res de particular en aquells temps. En fi, han quedat les festes de la Pau i Treva de Toluges (en francès, Toulouges), jo he anat un parell de vegades i m'ho he passat bé.