divendres, 25 de gener del 2013

conqueriràs el mon ...


A la vista dels comentaris finals del subtitulador d'aquest vídeo (recomano veure'l en full screen) m'hauria agradat deixar una frase lapidària de l'estil de: Sobren les paraules! Però el comentari final d'un dels membres del jurat m'ha fet recordar una (altra) bella cita d'en Alfred Einstein: Si un dia has de triar entre el món i l'amor, recorda: si tries el món et quedaràs sense l'amor; però si tries l'amor, amb ell conqueriràs el món. Et  recomano que vegis aquest vídeo, segurament coincidiràs amb un dels membres del jurat quan diu:  Ha fet que tot pel que ens preocupem sembli tant patètic ... Gràcies per enviar-me aquest vídeo, Enric. No pots ni imaginar com m'ha emocionat.

5 comentaris:

Lourdes ha dit...

M´ha fet plorar!!!

Roy Batty ha dit...

Si, a mi tampoc va deixar-me indiferent, com si diguéssim. Per això vaig decidir de pujar-lo.

sinfu ha dit...

Guau!

Cuca ha dit...

aplaudeixo la feina que ha fet aquesta mare i l'amor que ha donat als dos nois, son feliços i aixó els dona força per viure tal i com son.
Tant de bó la canço Imagine de John Lennon es fes realitat

Roy Batty ha dit...

Ei, Cuca! Quina ilu veure un comentari teu per aquí. Per cert que la teva germana m'ha dit que l'any no ha començat massa bé, hein? En fi, ja saps, un plat de sal grossa sota el llit i aviam si les coses van millor. Un besote i ... fins quan vulguis.