dimarts, 22 de gener del 2013

feliç aniversari, Doc !!!

Volia enviar-te un vídeo personal pel teu aniversari. Però en Sinfu es va assabentar de que, amb uns companys teus de professió, havíem preparat uns altres per enviar-te'ls aquestes passades festes. I ja saps com és. Me va estar donant la llauna perquè també te'ls enviés, que ho havien fet per a tu i que tenies dret a veure'ls. Com no vaig fer-li massa cas, va trucar en Hands, que me va deixar anar un discurs en el sentit de que, amb la feina que s'havien donat per fer els vídeos, que no estava bé que no els publiquéssim, que estava lleig, que segur que s'ho prendrien malament. Només faltava en Long John donant-me la brasa amb l'historia de que també va participar un dels seus profes favorits: en Golden River. En fi, que punxis l'imatge si vols veure el primer que vam fer, i aquest enllaç si vols veure el segon. Espero que t'agradin i que't provoquin un somriure discret i contribueixin a alegrar-te el dia. Feliç aniversari, Doc. I una abraçada molt i molt forta.

10 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

La primera reacció que m'ha vingut a la ment en veure fins al final les tres felicitacions és: FRANCAMENT, NO M'HO MEREIXO!
Però això no ho diré, no fos cas que se'm malinterpretés...
El que diré és que moltes gràcies, que amb amics com vosaltres no cal gaire res més a la vida i que a veure si quan en faci 60 (l'any 2016), a més de ser independents, podem aplegar-nos a Cerdanyola tota la colla, tal com vam fer-ho a Lausanne ja fa 3 anys... (si no m'erro, és l'última vegada que hem estat tots junts, oi?)
Em prometeu que ho intentareu?

Israel Hands ha dit...

Quin fart de riure m´he fotut i,a veure Doc,en realitat no et mereixes menys.Una abraçadota...i bufa ben fort!

Pierre Nodoyuna ha dit...

De moment, un (en Hands) que s'escaqueja de prometre res... però gràcies!
(i si em guardeu el secret, poc bufaré avui, que coincideix amb les noces d'or dels meus sogres...)

sinfu ha dit...

No m'ho mereixo, no m'ho mereixo....tot per no pagar-nos unes copes al 1916! wenu, si 10 vol cel·lebrarem el teu 60 aniversari i els 100 anys del Easter Rising! Happy birthday!!! i records també d'una admiradora teva.

Roy Batty ha dit...

Home, jo el que estic esperant és que aviam si algun dels indígenes (en Sinfu i jo som universals) es decideix a llogar alguna cosa (una cabana al Delta, un refugi als Ports), i ens passi als universals una data. Que en Sinfu i jo agafem un vol i festegem els 50's d'en Hands. Això per començar. I els d'en Sinfu per continuar. Vull dir que, prou vergonya hauria de fer-nos a tots plegats que els d'en Long John se'ns passessin per alt. Clar que, ell també, com tal de no pagar-se res ... I dit això, esperant que no us fareu els despistats ... doncs clar que si, Doc. A Cerdanyola pels teus 60's i que pagui en Orlando!

Roy Batty ha dit...

Canviant de tema, menys mal que t'ha fet riure, Hands. Als altres, es veu que ni fred ni calor ...

Israel Hands ha dit...

Doncs si que no està de més,i ja posats,recordar que enguany tenim quatre cinquentenaris!(l´agenda d´en Batty pot comfirmar-ho),així que no podem deixar escapar una oportunitat com aquesta.Per part meva jo convido al que faci falta i,tranquil Doc,que el teu 60è aniversari no se´ns escaparà.

Roy Batty ha dit...

Si no has de convidar a res, home. El que ens has de dir és quin dia ho podem celebrar i on quedem. Que en Sinfu i jo hem de reservar vol i, si algú no passa a recollir-nos a El Prat, llogar-nos un carro per venir a veure't. Per cert que, parles del cinquantenari de quatre persones aquest any. Pel Sinfu i per a tu, val. Qui son els altres dos?

Israel Hands ha dit...

Home mestre,lo seu seria que el dia el triessiu vosaltres i jo em preparo.I sobre els altres dos cinquentenaris (millor dit,les altres dues cinquentenàries),en Doc i en Sinfu tenen alguna cosa a dir,doncs es tracta,ni més ni menys que de l´Assumpta i na Julie.

Roy Batty ha dit...

Doncs ja has vist que cap dels dos no ha dit ni ase ni bèstia. No, ara en serio, seguim en privat i digue'ns algunes dates que t'anirien bé i on. I deixa ja de marejar la perdiu, home.