dilluns, 28 de gener del 2013

indie folk: Angus & Julia Stone



Seguint amb l'objectiu de sorprendre el meu cosí amb la música que escolto, m'agradaria afegir a la llista en Angus i na Julia Stone. Al vídeo d'aquí dalt (recomano veure'l en full screen) els podeu escoltar en una versió senzillament increïble de You're the one that I want (atenció al bateria!): altres temes a youtube, a la meva playlist (en construcció), on destacaria Devil's Tears. Indie folk ideal per quan algú o quelcom t'ha ficat com una moto i necessites tornar a sentir-te un ésser humà, encara que també el trobo ideal com a musica de fons quan llegeixo. I en fi, la veu de na Julia ... es que és una veritable passada. Gairebé tant com el novio que li van buscar per fer aquest vídeo.

2 comentaris:

Lourdes ha dit...

JAJAJA!!! el bateria no te desperdici realment!!! ara que el que fa els coros...aquesta versió es tot el contrari de la que jo coneixia a la legendaria pelicula de Grease. Es increible com pot canviar una canço segons com s´interpreta!!! A veure que opina el teu cosi. A mi m´ha agradat molt!!!

Roy Batty ha dit...

El que fa els 'coros' és l'Angus, el seu germà. Estic segur que no va dormir bé la nit abans i que per això sembla que faci mala cara.