dimecres, 2 de gener del 2013

postals de nadal per en doc ...


Ja s'han acabat les festes i ara ja en puc parlar. Us presento una sèrie de postals que vaig enviar a en Doc perquè escollís una i l'enviés a tots els membres de la AGE. L'idea era promocionar el departament com el més enrotllat d'una de les associacions més enrotllades de l'estat. Malauradament, va desestimar el consell i va preferir enviar les ponències del VII Congrés Espanyol de Biogeografia, tot i saber que ningú se les llegirà.

11 comentaris:

Lourdes ha dit...

Doncs jo hagues enviat la del barret mexicà!! ha quedfat prou be!!!

Roy Batty ha dit...

Jo estic d'acord amb tu però va dir-me que, si l'enviava, hauria d'anar a tots els futurs congressos amb una colla de mariachis sinó volia fer el ridícul.

Pierre Nodoyuna ha dit...

La veritat és que si les vaig descartar totes és perquè no vaig saber quina triar, ara veig que hauria hagut de demanar el parer a la parròquia, així hauria recollit opinions com la de la Lourdes (en principi i com que no ens coneixem, em prendré favorablement el teu comentari, moltes gràcies). L'altra opció era enviar-les totes, però potser tampoc no s'hauria entès del tot...
El problema dels mariachis no és fer el ridícul (ja hi estem avesats), sinó que vosaltres vau declinar la meva oferta i éreu la meva única opció.
Efectivament, les ponències del congrés no se les ha llegides ningú, però enmig dels textos hi ha algunes imatges boniques i això sempre s'agraeix...

Pierre Nodoyuna ha dit...

Es veu que l'anterior enllaç no està ben escrit, potser ara sí?
(més que res perquè no us ho perdeu!)

Roy Batty ha dit...

La virgen !!! Les bones pràctiques aconsellen no pujar PDF's tant grossos. Jo us aconsellaria de fer una pàgina d'índex i lligar cada punt a cadascuna de les ponències. En fi, consultar aquest document des d'una tableta amb 3G o des d'un smartphone ... hi ha països on aquestes coses estan perseguides per la llei, home.

Roy Batty ha dit...

I respecte a lo dels mariachis ... Què dius ara de declinar l'oferta? Si jo ja tenia el tratjo i la cadira de rodes preparats !!! Això segur que és cosa d'en Sinfu, que embala la penya i després es queda a casa.

Lourdes ha dit...

Ei!! Pierre jo no vaig rebre la teva oferta, i tenia preparada la faldilla, el devantal i les trenes negres!!
En fi, segur que et va quedar molt be!!

Pierre Nodoyuna ha dit...

És que encara no ens coneixíem, Lourdes... però us proposo al Roy i a tu que ens feu arribar una fotografia cadascun, habillats com descriviu, així anem avançant el càsting per al proper any...

sinfu ha dit...

el pdf dels col.....ha estat a punt de petar-me l'ordinata! això sí, molt interesant, eh?

sinfu ha dit...

i de les postals...i si les utilitzem pel GS el proper nadal?

Roy Batty ha dit...

Home, pels propers nadals ... espero que'n trobarem de més divertides, no?