dimecres, 16 d’octubre del 2013

la educación prohibida



El passat 10 d'octubre, al post l'école 42: una revolució pedagògica? deia que, entre els joves que havien passat per l'experiència, vaig caure al bloc de Laurène Castor, i que m'havia agradat tant, que vaig subscriure'm a la seva newsletter. Doncs bé, a la newsletter que vaig rebre ahir, Laurène parlava d'un film que no coneixia: la educación prohibida. Com sempre me passa, potser arribi tard i ja et trobis entre els més de 100'000 fans que te a Facebook, els més de 8 milions de persones que ja han vist el film a youtube, o igual ja te l'has baixat des de educacionprohibida.com. Si no és el cas, et proposo de començar per veure el trailer que tens al damunt i mirar de trobar poc més de dues hores aquesta setmana per veure'l. Estic segur que valdrà la pena!