divendres, 2 de maig del 2014

kung führer: dinosaures i vikings anti-feixistes



https://www.youtube.com/watch?v=72RqpItxd8M
una vikinga anit-feixista
Com estic segur que t'ho has muntat per fer pont aquests dies, i també que t'estàs avorrint de valent, vinc en la teva ajuda per proposar-te que li donis un cop d'ull a aquest projecte de film. I, si el trobes convincent, et proposo que financis la seva producció amb uns quants milers d'euros, d'aquells que mai saps què fer amb ells.

Es tracta d'un projecte per la realització d'un film intencionalment trash: molt trash!  L'argument (l'anomenaré així), va d'un policia de Miami, mestre de Kung Fu, que plega de la feina i es veu embolicat en un viatge en el temps amb la missió carregar-se el "Kung Führer": la  mitjana de crims més alta de tots els temps. Però amb les màquines del temps, passa que fallen més que les previsions econòmiques del govern. I és així que el protagonista arriba a l'època dels Vikings. Uns Vikings que no es desplacen en Drakkars, sinó a lloms de dinosaure. En fi, al film també està previst que participin robots, mutants i altres personatges de les mitologies nòrdiques.

Sota un postulat que s'allunya lleugerament del cinema espanyol dedicat als anys de la postguerra a Espanya, el director suec David Sandberg, que és el culpable d'aquest guió, està decidit a realitzar aquest film que, en principi, no hauria de durar més de mitja hora. Ha començat posant $5000 de la seva butxaca i, amb l'ajuda de la plataforma de crowdfunding Kickstarter, ja ja n'ha recaptat més de 10 vegades més del seu aport inicial.

El realitzador (i actor principal!) de la maqueta ens presenta en aquest vídeo de youtube el seu making of. No te'l perdis!
Arte TV - Culture Pop - Alternative (15.03.2014): Kung Fury, film trash qui arrache, met en scène Hitler et les dinos (reportatge).
Arte TV - Tracks (21.03.2014): Quand Hitler rencontre les dinosaures, ça donne Kung Fury, une pépite du cinéma trash (reportatge)

1 comentari:

Unknown ha dit...

Hola, sóc nomenat MORAIDA LUNA. Vull utilitzar aquest mitjà per alertar a tots els sol·licitants de préstecs de tenir molta cura perquè hi ha frau a tot arreu. Fa uns mesos jo era financerament tenses, ia causa de la desesperació, he estat estafat per alguns prestadors en línia. Gairebé perdo l'esperança fins que un amic meu em va referir a un prestador molt fiable anomenat la senyora Amanda que em presta un préstec sense garantia de 53.000 euro en menys de 24 hores sense cap tipus de pressió o l'estrès amb una taxa d'interès de només el 2%. Em vaig quedar molt sorprès quan em vaig registrar el meu saldo del compte bancari i es va assabentar que la quantitat que vaig sol·licitar ser enviat directament al meu compte sense demora. Jo, per tant, li vaig prometre que anava a compartir les bones noves que la gent pugui obtenir préstecs amb facilitat i sense cap tipus d'estrès. Així que si vostè està en necessitat d'un préstec de qualsevol tipus, poseu-vos en contacte amb ella a través dels seus missatges de correu electrònic: amandarichardsonloanfirm@gmail.com.
També pot posar-se en contacte amb mi en el meu correu electrònic moraidaluna@gmail.com.
Ara, tot el que faig és intentar complir amb el meu reemborsament dels préstecs, que m'enviï directament al seu compte mensual.