diumenge, 31 d’agost del 2014

lucy (2014) - luc besson



Ahir vam anar a veure el darrer film de Luc Besson: Lucy. Et passo el trailer en anglès perquè acabo de veure el que han fet en espanyol i ... francament, si decideixes veure'l, molt millor en VOST. Malgrat que m'esperava qualsevol cosa d'un film de Luc Besson, t'he de confessar que m'ha sorprès i que ens hem passat 1h30 d'allò més entretingut: de l'acció com sols aquest home sap fer-la. Pel que fa a l'argument del film, retindré quatre coses:
  • la primera: tinc el sentiment que tots aquells que vegin el film s'inscriuran ràpidament a un curs d'anglès en quan surtin de la sala.
  • la segona: no és bo per la salut passejar-se per Taipei amb un barret de cowboy i unes ulleres de mangui. Molt especialment si no ets asiàtic.
  • la tercera: estic convençut que quan Morgan Freeman diu que l'ésser humà només utilitza un 10% de la seva capacitat cerebral, ho fa sense haver vist cap programa de "tertulianos", o d'experts en el que sigui, a un canal qualsevol de la TV espanyola.
  • la quarta: desitjo de tot cor que cap conegut, aprofitant que li ve de pas, se'n vagi als horts del Baix Llobregat per esnifar el sulfat de coure que els pagesos utilitzen com a fungicida per les tomaqueres. Estic convençut que no li faria el mateix efecte que a Scarlett Johansson.
Quan vegis el film, sabràs del que parlo ...