dimarts, 27 d’octubre del 2009

Danger - H1N1 - Biohazard


Que no us havia dit res però, des de dijous passat, que tinc una febrada de cal deu. Si us escrivia en els moments en que anava més fi (~39°C), aquests moments alternaven amb d'altres on xorrejava fins veure caure les gotes al parabrises (els que porteu ulleres sabeu de que parlo) o me moria literalment de fred (per exemple, al llit, sota l'edredó, dins d'un sac d'estiu, amb pijama, dos parells de mitjons, i un polar al damunt ... i mort de fred). Ahir havia de tornar a la feina i la mateixa historia. Vam anar a l'hospital i va caure el diagnostic: H1N1. Com no estic en contacte amb cap població de risc, no me faran cap tractament diferent del d'una grip convencional (res de tamiflu, doncs). La sola cosa que he de respectar és ficar-me la màscara si surto al carrer. M'han fet la baixa per una setmana. Però puc anar a currar al dia següent de haver passat 24h sense febre. I jo que creia que tenia un super refredat!

34 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Vaja tio,doncs cuida´t i que no sigui res.Suposo que,si més no,ja estaràs inmunitzat si aquest coi de virus es torna més agressiu.

Roy Batty ha dit...

Bé, no me van donar la vacuna perquè me van trobar ja molt avançat i, a més, sense contacte amb població de risc. Altra cosa és que si dissabte no vaig millor, van dir que truquéssim i que tornarien a mirar la cosa (la cosa és la grip, of course)

Pierre Nodoyuna ha dit...

Perdoneu la impertinència, però quan li he explicat a l'Assumpta i hi he afegit que "es veu que no s'ha de vacunar" ha dit alguna cosa així com "tustastontuoquè? si ja té la grip com vols que es vacuni? això s'ha de fer abans, no quan ja l'has agafat"

Roy Batty ha dit...

Bé, diguem que té raó i no. Tot depèn de la souche gripal que tinguis. Aparentment, jo no tinc l'agressiva (10, com ha de ser l'agressiva!). Però tampoc sé si aquesta m'immunitzaria de l'altra si vingués el moment. En fi, oblideu el que he dit, que l'Assumpta en sap molt més d'aquestes coses que jo (i d'altres força més interessants també) i segur que, si encara no l'han vacunat, no trigaran en fer-ho.

Roy Batty ha dit...

De totes maneres, me sembla que el més dur de la grip m'arriba al migdia. Normalment, jo no dino a casa entre setmana. I ara que ho faig, resulta que aquí miren la TV i, quan Isaac no hi és, el que miren ... mare meva!

sinfu ha dit...

"mala hierba nunca muere" va dir no sé qui...en fi cuida't i no dormis amb el cul a l'aire!...

Fluvià Rivers ha dit...

Doncs cuida't molt!! Pot ser ja és l'edat...jeje!!!

Pierre Nodoyuna ha dit...

No, l'edat no pot ser perquè jo ja no hi seria... ha de ser més aviat això del cul enlaire...

Roy Batty ha dit...

No, tios. El cul enlaire es diu lumbàlgia (d'això també en tinc de vegada en quan, però no ara). Per lo de la grip porcina aquesta, us hauríeu d'escoltar una mica més la tele o la ràdio.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Vés que no sigui que tu l'has agafada per escoltar-te massa la tele i la ràdio... de moment no t'acostis a la teva parentela, a veure si al final us haureu de ficar tots quatre al refugi antiatòmic a passar la quarantena!

Roy Batty ha dit...

No, si a mi el que me menja una mica la bola és el fotolog d'en Rivers. Aviam, el 5.10 al mar, el 7.10 a Ginebra i el 12.10 al Santuari de Cabrera. Jo tindré febre, però d'altres del.lirent, no?

Israel Hands ha dit...

Tio,com ens pots recomanar que mirem la tv per a saber més de la grip?No em diràs que mirant floricienta has aclarit moltes coses sobre la malaltia....

Israel Hands ha dit...

Sembla que en Fluvià ha descobert el teletransport.

Roy Batty ha dit...

Si, ara li direm Spocky Rivers. Home, sobre Floricienta ... de la grip no aprens gran cosa, però sobre la capacitat del cos i la ment humana per suportar les tortures més cruels ...

Israel Hands ha dit...

Jo de tú me la fotia de cop a la feina...My God,Floricienta!!!

Roy Batty ha dit...

No, si la Floricienta, rai. Es la familia Fritzenwalden, per qui treballa, que es la hostia. En concret en Federico Fritzenwalden, de qui està enamorada.

Israel Hands ha dit...

No sé si és que t´has enganxat al culebrot o tornes a tenir febra...

Roy Batty ha dit...

Doncs clar que tinc febre, a tu que't sembla, home? No si, encara m'acabaràs dient que estic fent cuento. Per cert, ningú sabrà quin és el grup de la musica de fons de l'anunci, oi?

Israel Hands ha dit...

No sé,et pega per córrer igual que aquest tio i segur que et fots malalt de veritat.
Va home,que ni per un moment he dubtat de tú.

Pierre Nodoyuna ha dit...

home, si allargues la baixa fins nadal, podem fer la famosa birra a ca l'Orlando, no?

Roy Batty ha dit...

Si, home. M'estaré de baixa per una grip fins a la fi del mes de desembre. Tu si que has de deixar de veure San Miguel 0.0, que no et senta gens bé.

Roy Batty ha dit...

Avui he tornat al curro. Estic fluix, fluix i he tingut dos cops de barra davant la pantalla de l'ordinador. Però ça va, ja estic millor.

sinfu ha dit...

segur que haver menjat panellets t'ajudat a recuperar-te. Com t'han tractat a la feina? t'han reintegrat al grup o t'han tancat en una habitació i et passen "tranchetes"per sota la porta?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Em sap greu, però no sé que és un "cop de barra" (i dos, encara menys). I els suïssos ja saben que s'ha de fer quarantena amb aquesta grip? I saben comptar fins a 40, quan no són milions de francs sinó dies de baixa?

Israel Hands ha dit...

Home Pierre,està claríssim:un cop de barra és una necessitat urgent d´anar al bar.Recordo que a la facultat m´agafaven atacs de cop de barra prou sovint.I he de dir que no era l´únic.

Roy Batty ha dit...

Com diria aquesta gran dona que és l'Assumpta, anem a pams.
Els panellets que m'hagi pogut menjar serà amb la mirada, perquè per aquí no se'n troben.
Els companys, molt simpàtics. Quan van saber que havia agafat l'alta, va venir a veure'm una delegació amb mascaretes i liquid desinfectant. Altres, van demanar-li a la noia que's passa el dia ficant desinfectant pels panys de les portes, els botons de l'ascensor, etc. de fer-me una ruixada de liquid.
Sobre el cop de barra, res a veure amb el bar Ordonyes, sinó que vaig dormir-me durant uns segons davant la pantalla de l'ordinador (més o menys el que us arriba a vosaltres quan us passo un vídeo sobre pedagogia).
I, ja per acabar, sobre la quarantena ... home, no fotis, que tampoc és que hagi agafat la peste negra.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Perdona, la gran dona que és l'Assumpta (i que avui la tinc molt emprenyada, ja us ho explicaré). el que diria és "anem per PARTS", que per alguna cosa és llevadora...

sinfu ha dit...

Què li deus d'haver fet a l'Assun per que estigui emprenyada?...li has demanat que et renti la cole de gots o és que li has dit que tornes a fotre el camp a Xile?

Roy Batty ha dit...

Amb el morro que té, segur que és lo de Xile. O, pitjor encara, que se'n va de farra amb en Toloriu!

Israel Hands ha dit...

Descarat que si,i apostaria per Los Tarantos.

Roy Batty ha dit...

Doncs no sé jo si, amb la pasta que tenen aquests dos, no deuen anar a un altre tipus de local

sinfu ha dit...

segur que van on diu el Roy...el que no sabem és que fan després!

Pierre Nodoyuna ha dit...

Em sap greu tallar-vos el rotlle, però l'emprenyada de l'Assumpta té a veure amb el fet que l'havia d'acompanyar a classe de ioga perquè jo necessitava el cotxe i per culpa meva va arribar... tres (3) minuts tard! Imperdonable, ho reconec.

Roy Batty ha dit...

Si, però segur que portaves una trompaaaa ... Ara que, també és veritat que lo del yoga hauria de calmar-la.