diumenge, 18 d’octubre del 2009

Fa un any que tenim bloc !!!

Malgrat que sempre us esteu fotent amb mi perquè mai no me'n recordo dels vostres fotuts aniversaris, vosaltres no sou millors. Vull dir que se us ha escapat l'aniversari del Geògraf Solitari, tios. Una aventura que vam començar el 13.10.2008 amb un post d'en Sinfu que portava per nom ... tabernas, of course. I aquesta era una de les fotos que'ns va transmetre per aquell llavors. Una foto entranyable car és lo més a prop que mai haurà estat i estarà del treball al camp. En fi, que obro amb aquest post els comentaris al que us hagi pogut representar personalment aquest bloc (si algú osa dir que la seva vida ha canviat, el capem, promés). El balanç. Les noves idees o proposicions, etc. Que hi contribuïu més o menys, o res, dona igual. Seguirem sent els vells companys que sempre hem estat i això no ho canviarà res. Una abraçadota molt forta a tots i MOLTES FELICITATS, MORRALLA !!!

23 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Que dic jo que me sembla que he trobat un antic company de l'Uni. Hi ha algú que'l conegui?. Es que me sembla que ara dona classes.

sinfu ha dit...

felicitacions a everybody...eh! jo va ser el primer en escriure al GS...tinc cap premi?

sinfu ha dit...

Ma cagoenlááá! ja m'ha sortit un altre impostor...

Israel Hands ha dit...

doncs amb retard,però una abraçada també pera tots vosaltres.A mi el blog m´ha servit per a retrobarme amb vatros algú mes.Per molts anys.

Roy Batty ha dit...

Si, Hands. Altrament, com diu el Talmud: Tres cosas son buenas en pequeña medida y malas en grande: la levadura, la sal y la duda

Roy Batty ha dit...

I perquè no me surtis amb el que me sortiràs ... una de Sòcrates No dejes crecer la hierba en el camino de la amistad

Pierre Nodoyuna ha dit...

Fa dies que intento fer una nova aportació, com que no me'n surto (no en va sóc el més vell de la colla i semi analfabet informàtic) m'he decidit a fer un comentari aquí: a mi em sembla com si fes molt més d'un any, fins i tot com si sempre haguéssim tingut aquest bloc... ¿Com pot ser que amb persones que et veus cada dia (que cadascú pensi en qui vulgui) hi hagi una distància abismal i amb col·legues com vosaltres, que amb sort ens veiem un cop l'any hi hagi aquesta complicitat? I més encara: ¿com pot ser que encara us recordeu de mi quan participo una mitjana d'un 0,001% en el bloc en relació al que hi participeu vosaltres?.
La resposta només pot ser una: SOU MOLT BONES PERSONES!

Roy Batty ha dit...

Jo no soc un expert (doctores tiene la iglesia ... charlas con diversos expertos en el tema, fins el final, no us ho perdeu). Però com deia Mateo Alemán: Débense buscar los amigos como se buscan los buenos libros. Que no está la felicidad en que sean muchos ni muy curiosos; antes en que sean pocos, buenos y bien conocidos. Bé, també està Plutarc i allò de: La amistad es animal de compañía, no de rebaño. En fi, tot això per dir que, tots plegats som molts bons amics i aquest un espai on podem seguir en contacte. I que duri, vive Dios!

Israel Hands ha dit...

Òstia nen,amb tanta frase de filòsof m´has fet saltar les llàgrimes...vaaale amb allò del talmud han estat de risa.

Israel Hands ha dit...

Que dic jo que si per a les festes nadalenques els universals us deixareu caure per aquí.Més que res per a reservar taula al Zurich.

sinfu ha dit...

Collons amb el capellà, sembla que sap del que parla...serà l'entrevistadora la seva concuvina?

Roy Batty ha dit...

Home, és que quan comença amb lo de "charlas con diversos expertos en el tema" ja estàs mig mort de riure. Després, continues escoltant i ... pffff. Aviam, Hands, sobre el Zurich ... tu reserva. Com a mínim els oriundos haurien d'estar. Pel que fa als guiris, ara mateix no puc assegurar-te res, que portem un mes de despeses que no vegis.

Israel Hands ha dit...

Home tio,si vas just de quartos les birres ja les pagarem els monster.Més que res és que us trobem a faltar.

Pierre Nodoyuna ha dit...

ja sé que les tradicions són les tradicions, però jo proposo que enguany la trobada del Zurich la traslladem al 1916 de l'Orlando de Cerdanyola (només són 20 minuts més de renfe des de la plaça catalunya)

Israel Hands ha dit...

Cap problema

Roy Batty ha dit...

Jo no sé si podré ser-hi. Però si aneu i us diu que fa temps que no me veu i que li vaig deixar a deure una pasta en birres no us el creieu. Com penseu que s'ha pagat el pub?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Algú em pot explicar què nassos s'ha de fer perquè la guitarra aquesta de la dreta del bloc no es posi a tocar cada vegada que hi entro?
Ah, si el Roy no ve per nadal, jo tampoc

Roy Batty ha dit...

Pierre, comences a preocupar-me. (1)Admetem que no hagis vist mai un iPod. Però els símbols per engegar, aturar, passar al següent tema i el menú de cançons son tant vells com el primer k7 de Philips (i tu encara erets jove!). (2) Què vols dir amb que si jo no vinc tu no vas? Però si no has d'anar enlloc, que tu vius a Cerdanyola!!! Nchst. En fi, desconnectaré l'engegament automàtic, val?

sinfu ha dit...

A mi m'agradaria venir pel nadal però no és segur encara, tot i que si podem contactar en Bou a part de veure'l, igual cobro les 12.000pts que em deu,,,si me les paga les rebento en birres!

Pierre Nodoyuna ha dit...

si ens convides a birres amb els 72 euros, t'ajudo a trobar-lo

sinfu ha dit...

Vinga Pierre, que si ets capaç de trobar testimonis tan antics segur que pots trobar en Bou...i a més si ho aconsegueixes et regalo una col.lecció de gots de birra irlandesos.

Roy Batty ha dit...

Que bonic, trobava a faltar la musica de l'amistat-

Israel Hands ha dit...

Vale tios,doncs ja em direu què és el que h.em de fer per a foter-nos unes birres junts.Estem oberts a qualsevol suggerència.