dimecres, 14 d’octubre del 2009

Thank you, Hands ....

Estimats amics. Lluïsa ha tingut una idea excel·lent perquè compartim amb veïns i amics aquest bé de 10 de "Sal del Delta" que'm va oferir graciosament en Israël Hands amb motiu del meu aniversari. Aquest signe de solidaritat passa, però, per agafar una cullera i anar ficant la sal en saquets que desprès es repartiran amb una gran satisfacció entre els afortunats.















No dubteu en contactar-nos si necessiteu uns quants saquets.

6 comentaris:

sinfu ha dit...

Jo, la veritat és que em vaig quedar amb les ganes de demanar-te una mica de sal quan vam venir a casa teva, però com que era un regal...Ja has preparat una bosseta per la Pamela Andersson?

Roy Batty ha dit...

Espera, Sinfu. Quina bosseta vols que li prepari a la Pam Andersson? Seguim parlant de sal, oi?

Israel Hands ha dit...

Home Sinfu,si vols sal només m´ho has de dir i et portem la que faci falta.Si fem efectiva la visita a Cork ja miraré d´embarcar unes quantes tones a l´avió.

sinfu ha dit...

Jo amb un paquet petit en tinc prou, que aquí la moda helvètica encara no ha arrivat...

Roy Batty ha dit...

Que si, home. Que si. Que sempre pot ser-te útil. Imagina que tens un porc per casa i que'l mateu per Sant Martí. L'hauràs de salar, no? Pernils, carn salada, ... I si fas crispetes quan miris les pelis, què? Amb els 125 g de mantega, sempre els hi pots ficar una o dues cullerades de sal, home. Altrament, amb lo bon cuiner que t'has tornat, des d'aquells temps a Miami ... una bona daura a la sal tots els dilluns ... Mmmm. Això no te preu, home.

Israel Hands ha dit...

...ja em veig fent efctiva la meva paraula...