diumenge, 18 de setembre del 2011

benvinguts al nou GS

Res, que m'estava avorrint a la yeshiva, mentre ens passaven una tarda de clàssics del Pentateuc. I m'he dit: ja que ets rabee i totes aquestes histories te les coneixes de memòria, perquè no fas veure que fas una altra cosa i actualitzes una mica el look del GS, que ja fa temps que vas dir que ho havies de fer i no has fet res!  Ja veieu el resultat. A favor, diria que és més fàcil de llegir (ja me direu si en totes les pantalles). En contra, hi han coses que han suportat malament la novetat: per exemple l'antiga foto de presentació del blog o el widget de Catalunya Ràdio. També us proposo de donar un cop d'ull als enllaços i a una nova pestanya anomenada caixa d'eines, on aniré ficant programillus gratuïts (per l'us personal!)  recomanats pels sistemes operatius Windows (I'm sorry, Sinfu!). Ja me direu que us sembla, companys!

25 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Doncs molt encertat,Batty.Realment la lectura és més fàcil i,personalment,a la pantalla es veu de conya.

sinfu ha dit...

jo ja m'havia acostumat al color taronja, però ara sembla més clar tot plegat. Ets un artista!

Roy Batty ha dit...

Gràcies, Sinfu. Venint d'un home que viu l'art quotidianament amb la seva companya és un orgull rebre aquest tipus de comentari.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Òbviament, donada la freqüència més aviat escassa de les meves visites, comprenc que la meva opinió també tingui una acceptació també més aviat escassa... Dit això, a mi em sembla molt bonic (no goso dir molt millor que l'anterior, perquè també m'agradava molt). Sobretot, però, el que em sembla extraordinari són els teus coneixements informàtics. Ja sé que vénen de lluny, però osti, com és que jo sóc tan inútil? És de naixement? Suposo que sí...

Només una petita crítica: de debò que és indispensable la fotografia de baix a la dreta?

sinfu ha dit...

Home Pierre, no t'ho prenguis així, potser tu no en saps massa d'informàtica, però qui et guanua a l'hora buscar excuses per viatjar per aquest món...

sinfu ha dit...

i pel que fa la foto vikinga, la llàstima és que en Roy no hi hagi afegit en Barragán en un montatge de photoshop!

Pierre Nodoyuna ha dit...

El problema és que, encara que ho sembli, aquesta foto no té cap mena de manipulació de photoshop! és molt trist...

(una altra cosa, Roy, com és que jo no surto com a membre? què he fet malament?)

sinfu ha dit...

això mateix, com és que en Pierre no surt? a mi em sembla que és per indicació de DonVito....

Roy Batty ha dit...

Doncs no ho sé. Mira de tornar a declarar-te com seguidor. I, bé. Si de veritat penses que la gent pot pensar el que tots hem pensat quan vegin la foto on surts amb l'Orlando, miraré de canviar-la. Però avui no, eh? Que ja he fet les hores que havia de fer i no sé jo si el sindicat ... Per cert, tu ja deus haver començat les classes, no? Què tal?

Pierre Nodoyuna ha dit...

perquè, així per curiositat... què és el que heu pensat tots en veure la foto?

Pierre Nodoyuna ha dit...

mira, ja torno a ser membre del blog, quina il·lusió!

sinfu ha dit...

doncs a mi la foto m'agrada, que vols que et digui...

sinfu ha dit...

ja t'he dit el que pensava. Quan vinguis a Irlanda has de portar les banyes al damunt....vull dir aquest magnífic barret, of course, no em malinterpretis eh?

Pierre Nodoyuna ha dit...

No, sí la foto a mi també m'agrada... una altra cosa és la fila que fan els que hi surten, però en fi, "es lo que hay"!

sinfu ha dit...

i la foto on surto d'escolanet, és real! quan feia la mili vaig ser durant tres diumenges "monaguillu" i ajudava a fer la missa...un altre dia us explicaré aquesta tèrbola etapa de la meva vida...el que no sabia era que en Long John també ho havia estat, potser tocava l'organillu a la parròquia...

Roy Batty ha dit...

Digues que si, Sinfu. Les banyes, si s'han de portar, al damunt i amb dignitat. I si el seguro no paga ni les ulleres, ni les operacions de correcció, l'Orlando té tot el dret del mon de sortir a una foto amb les ulleres de la darrera oferta de General Optica.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Perdona, m'estàs dient que el Roy és un "chaquetero"? Que tan aviat és un rabino com un bisbe catòlic? Ja sé que "el hábito no hace al monge", però no sé, no sé...

Pierre Nodoyuna ha dit...

Dignitat no sé si seria l'expressió que jo utilitzaria, però accepto de bon grat que mantinguis la fotografia. Com deia no sé qui, l'important és que parlin de tu, encara que sigui bé...

Roy Batty ha dit...

Tocava l'organillu a la parròquia? Mira, que bé que s'ho amagava. La veritat és que també el tocava amb el grup aquell, oi? En fi, Doc. I de tu, què vols que penséssim? Mira, aquest està buscant on passar la nit a Irlanda quan vagi a estudiar model.lat glaciar un dia d'aquests. Bé, aixo era el que pensava en Hands. En Sinfu, deia Quina vergonya! Ja no sap què fer perquè li paguin una birra. Jo, el que vaig pensar és que: amb el que cobra, ja podria oferir-li les seves ulleres a l'Orlando, perquè no hagi d'avergonyir-se de ser pobre.

sinfu ha dit...

jo no ho volia dir, però tambè ha estat monjo budista, druida i membre dels adoradors de la secta del Jumilla....

Pierre Nodoyuna ha dit...

Osti, Jumilla, el poble rival de la terra del meu pare, Yecla!

Roy Batty ha dit...

No t'has de preocupar tant per la foto, Doc. Ja t'he dit que la reemplaçaré. Es veritat que, segons com es miri, sembla sortida d'una festa gay per la Saint Patrick. I pel que fa a la meva carrera teològica, tampoc et trenquis les banyes. Si el comando del GS va infiltrar el bisbat de Barcelona, va ser per confirmar les preocupants noticies que havíem rebut de l'OMS sobre la salut mental d'alguns joves. Les informacions confirmades i el pertinent report redactat per l'estudiante (aka Sinfu), l'OMS ens van destinar a un monestir tibetà, on se suposava que els interns feien un us indegut de la birra local.

Pierre Nodoyuna ha dit...

No si us plau, no la canviïs, cada cop m'agrada més... potser n'hi hauria prou posant-me la cara pixelada o una barra negra als ulls (és broma, deixa-la "tal qual").

Ara escric per donar-te les gràcies per la caixa d'eines, l'acabo d'utilitzar i m'ha anat la mar de bé, ets estupendU!

Roy Batty ha dit...

Gràcies pel comentari de la caixa d'eines. M'ha encoratjat a afegir una nova rubrica de bones adreces i l'aniré completant poquet a poquet, intentant que l'informació sigui succinta, però contenint les eines bàsiques, sense caure en una mena de catàleg general. Naturalment, espero els vostres comentaris per anar-la millorant de manera que pugui ser una bona eina de referència.

Roy Batty ha dit...

Ah! També m'agradaria conèixer la vostra opinió sobre la pàgina de la Meteo: si passeu sovint, què milloraríeu, què afegiríeu ... Just per informació, acabo d'afegir un enllaç a les webcams de TV3. Personalment, quan m'enyoro de casa, m'agrada donar-li un cop d'ull.