divendres, 30 de setembre del 2011

barretines universals

13 comentaris:

sinfu ha dit...

quin honor!!!!

Roy Batty ha dit...

Home, Sinfu. Jo no aniria fins a dir que sembles el Paul Newman de Banyoles en aquesta foto. Però d'aquí a dir que estàs horrorós, envoltant per dos dels millors genis que ha vist la pintura ...

sinfu ha dit...

he dit "honor" i no pas 'Horror'...horrorós seria sortir de fallera, i si no que li preguntin al Long John!

Roy Batty ha dit...

Nchst! Això me passa per llegir en diagonal i, a sobre, d'oïda. De totes maneres, jo crec que, si visquessin, et dirien que l'honor és per ells d'aparèixer a l'esquerra i a la dret del Déu Pare.

sinfu ha dit...

Per cert, tu creus que en Long John encara ens segueix? igual hauràs de fer un post i posar-lo entre el Paquito el chocolatero i el paco campos....per que reaccioni!

Roy Batty ha dit...

Tenint compte que l'aniversari de na Esther està al caure, jo proposo que truqueu. Estic segur que s'emocionaran enormement quan obrin la porta i us vegin. Més encara si aneu amb un munt d'amics. Això si, mireu d'anar amb americana i corbata, que ja sabeu que l'etiqueta és de rigor. A mi també m'agradaria anar. però tinc reservat un wellness al Kempinski de St. Moritz.

sinfu ha dit...

i que dir del Fluvià Rivers...segur que s'està fotent fins al cul de ratafia i castanyes i no convida!

Roy Batty ha dit...

Si, i seguint amb el teu fil conductor, què dir d'en Eduard?

Roy Batty ha dit...

Home, Sinfu. Mira que n'ets d'extremista. Ni una cosa, ni l'altra.

Roy Batty ha dit...

Algú ha buscat "barretines universals" a Google? De res, Sinfu. Jo també t'estimo molt.

sinfu ha dit...

Quin honor!!!! el tercer després dels dos grans mestres.... ara que després també hi ha en Millet i l'Anglada....

Roy Batty ha dit...

Bé, tot depèn de la pàgina que't miris. Car de vegades, no sempre surt en primer lloc qui més t'esperes. De totes maneres, millor que no t'embalis. Recorda que el barretinaire més famós segueix essent el caganer!

Roy Batty ha dit...

Aviam si et modernitzes, Sinfu!