dimecres, 14 de setembre del 2011

Chico i Rita



Realitzada per Fernando Trueba, aquest cineasta dotat de la capacitat de mirar amb un ull cap a Cannes, mentre amb l'altre mira cap a Hollywood. Amb l'estil de dibuix de l'inoblidable Vibora, realitzat per en Xavier Mariscal i la musica del gran Bebo Valdès. Un film del que la critica cinematogràfica suïssa s'ha quedat enamorada. En resum, un film d'animació que es presenta com un esclat de sensualitat a cada pla, una historia d'amor apassionada, una oda a la musica jazz en un moment en que les influències cubana i americana cristal·litzen en quelcom de màgic

8 comentaris:

sinfu ha dit...

Pinta força bé, i no com la del Almodóvar, "La piel que habito". La vaig anar a veure el diumenge i la veritat, NO em va agradar. De vegades la gent reia quan havia de fer por, i la por feia fàstic, i...però igual m'equivoco. Algú l'ha vist?
Molt bo això de mirar amb un ull a Hollywood i amb l'altre a Cannes.

Israel Hands ha dit...

Jo no l´he vist i,després del que expliques,si no l´ensopego de casualitat a la tv dintre d´un any o dos,crec que no la veuré.D´altra banda mai deixa de ser curiós un film d´animació qu no vagi dirigit expressament al públic infantil,i aquest ja només per la gent que hi intervé sembla força interessant.

Roy Batty ha dit...

Doncs aviam qui el pot veure primer i explica als altres si val tant la pena com diuen les critiques. Altrament, un amic meu m'ha dit que, efectivament, el film de l'Almodovar no valia res. Ara bé, l'expressió fàstic no la va utilitzar. Fins aquest punt, Sinfu?

sinfu ha dit...

Dic fàstic per que hi ha moments en els que sembla que vulgui fer por i el que a mi em va produïr va ser fàstic. I el final és d'un suat que "pa qué"!

Israel Hands ha dit...

Collons Sinfu quin mal rotllo de film no?

Roy Batty ha dit...

A mi, el que me sembla és que estaves a la fila de los mancos i vas veure alguna cosa que't va tallar el rollo. Nchst! Si és que ... jo no sé perquè li ha donat per canviar d'estil.

sinfu ha dit...

i seguint amb la peli de l'Almodóvar, aquí teniu unes lestures... http://www.elpais.com/articulo/cataluna/piel/habito/clave/politica/elpepiespcat/20110915elpcat_6/Tes

Roy Batty ha dit...

Jo proposo una altra amb la biografia de l'autora de l'article. I és que, no és perquè algú pugui ser un bon escriptor, que s'està a l'abric de dir bajanades.