diumenge, 18 de setembre del 2011

una altra de lipdubs ....



No, aviam si ens entenem. Es que, amb la que estan organitzant els espanyols altre cop amb l'historia de la llengua, m'he dit que valdria la pena que algú li passi al Perro Jota aquest Lipdub i d'altres que, en circumstàncies normals ... en fi, ja m'enteneu. Penso en el de l'independència a Vic, o en el de la Garrotxa. Però sobretot, en els que es van fer en el quadre de la campanya: Mallorca m'agrada!  Per exemple, aquest d'Ariany, o aquest de Sineu. Per no parlar de la cara que se li quedaria al Corpinyox amb aquest de Felanitx , pel tema escollit i per les banderes que surten a la fi del tema!  Que estic orgullós de haver viscut al carrer que porta el nom d'aquest poble, collons!  I també que aviam si hi vaig un dia.  I ja per acabar, un detall per en Hands!  I com no, un vídeo irlandès d'una qualitat raríssima dedicat al Sinfu. 

5 comentaris:

sinfu ha dit...

Pensava que jo sortiria al vídeo irlandès...n'hauré de fer un! Ara que el de Felanitx és el millor, hauríem de fer-hi tots plegat una visita...

Roy Batty ha dit...

Si, ja m'imaginava que't faria tanta il·lusió com a mi! Som-hi doncs, per anar-hi un dia? Per cert, hi havia un altre Lipdub que no m'havia atrevit a pujar. Avui, amb una birra de més, puc passar l'enllaç. Sobre el lipdub irlandès ... tio, feia temps que no reia tant. No diré més ... per avui!

Roy Batty ha dit...

Tornant a l'enllaç que no m'atrevia a penjar. Compareu-lo amb aquest i digueu-me si, vingut el cas, no hauríeu canviat l'UAB per una facultat del tercer mon ...

Roy Batty ha dit...

Segueixo donant la brasa amb els lipdubs del Mallorca m'agrada: en aquest cas Sóller, Artà (atenció a la versió amb en Llach), Campos o Vilafranca. Com els del Principat, sortiran millor o pitjor. Però m'encanta la gran participació popular: joves i grans, gegants i capgrossos, esplais, diables, associacions esportives ... la societat civil que s'està desfent en alguns llocs del Principat. Una cultura i una llengua comunes que fan que qualsevol poble que surti és com si fos el meu: perquè també ho son, com els nostres son els d'ells! Jodete Perro Jota!

Roy Batty ha dit...

Els lipdubs també es poden aprofitar per passar missatges. Aquest és el cas del de Palafolls, amb un lipdub amb missatge ciutadà. O la del Centre de Formació Professional d'Andorra, molt en la línia del primer lipdub del Quebec. Ara bé, dos que m'han arribat al cor, han estat el d'un Sitges que sempre se'ns vol presentar com una destinació molt particular i el d'una Vilanova amb un bon rollo increïble i diables per tot arreu. I ja per acabar, en terra de genocidi cultural, afegiré un dels rars lipdubs en valencià que he trobat, el del Bloc Jove (amb dos collons, ches!), amb el tema Sóc mediterrani de Seguridad Social, amb Miquel Gil, del disc "Puerto Escondido" (2005).