dimecres, 7 de setembre del 2011

Never Mind The Bollocks !

Gaia, associació belga per la defensa dels animals, ha demanat a la població masculina no portar slips el proper divendres 9 de setembre. Aquesta demanda s'enquadra en una acció que te per objectiu sostenir la campanya *Deixeu-los penjar" (Laissez-les pendouiller), on  es tracta de protestar contra la castració sense anestèsia dels garrins mascles. A dia d'ahir, 3'000 homes s'havien manifestat a Facebook per dir que ells participarien a l'acció.
Una altra noticia al diari d'avui ens parlava de la condemnació a 14 mesos de presó sense fiança de dues noies de Zürich de 22 anys per haver drogat a un noi de 27 anys. També de aprofitar de la seva pèrdua de consciencia per haver-li encolat els testicles, decorat les seves parts intimes amb pinta-ungles i plomes. Una vegada la feina feta, les noies li van fer fotos i l'havien sotmès a xantatge. Pel que sembla, va ser la venjança qui va portar a les dues noies a entrar en acció el juny de 2010. La víctima era el company d'una d'elles, però després de haver-la enganyat amb altres dones, ho va intentar amb la seva amiga: aquest va ser l'argument de la defensa per justificar la venjança de les noies. Ara bé, resulta que les noies tenien més antecedents que El Lute. Never Mind The Bollocks !

8 comentaris:

sinfu ha dit...

Jo no tinc Facebook així que no puc participar-hi, però és el Hands el que té Facebook? doncs ja ens informarà de com va la cosa...

sinfu ha dit...

Aquestes dues pàjaras són les que van voler seduir al Doc quan veu anar a sopar la primavera passada? sort que tu , que ja sabies de que anava el percal li vas parar els peus... imaginat! fotos dels Doc a la xarxa si no pagava el xantatge.

Roy Batty ha dit...

Home, sobre en Hands, dir que m'ensumo que ja no es passa per aquí perquè passa tot el temps amb alguna parròquia del Facebook ... Sobre les pàjares i en Doc ... jo tot el que vaig dir es que, amb els dos coixins que portaven, potser no en tindrien prou per emplomar-lo. Se'l van mirar, s'ho van rumiar i ho van deixar córrer.

sinfu ha dit...

Jo ho entenc, com que surt a la tele, el visiten les autoritats i és famós ja no en vol saber res de nosaltres...snif!

Roy Batty ha dit...

Home no sé jo si catalogaria en Vito Genovese d'autoritat. Clar que, segons com es miri ... A més, qui sap què va anar a fer al Delta i què li va prometre a en Hands?

Roy Batty ha dit...

Parlant de Bollocks, avui he caigut per atzar sobre un article del Wiki que entusiasmarà en Doc. Ara que, és el que jo dic, si no li agrada, el Wiki és una eina col·laborativa i no té més que demanar una correcció fent servir les seves prerrogatives acadèmiques. O no?

sinfu ha dit...

veig que ni amb el títol del missatge apareix en Hands...Hands! on ets? i ara no em diguis que a la panxa del Bou que no m'ho crec eh!

Roy Batty ha dit...

Aquí, el que passa, és que tot Déu s'està fotent fins on tu saps de fer pasta i als companys que els donin!