diumenge, 27 de novembre del 2011

enxanetes

.TV3 presenta Enxaneta, un documental 3D sobre el món dels castells, amb la participació de rellevants castellers de diverses colles. A l'esquerra podeu trobar el clip del vídeo. N'hi han d'altres. Podeu trobar el teaser a youtube i, si teniu les ulleres per casa, una versió curta en 3D.
Jo recomanaria encara dos vídeos més:  Sara l'enxaneta i e de l'emissió Qu4arts de N9u, que anava sobre la jornada castellera on es celebraven els 20 anys dels Xics de Granollers i el seguiment d'una nina fantàstica que es diu Lluna Casanova. Aquells que poguessin tenir dubtes sobre si m'agrada l moguda castellera ... doncs ja ho sabeu!  Dos apunts: el dia de les eleccions, hi havia castells a Gràcia i l'altre ... que Qu4arts de N9u és un dels rars programes de TV3 on presenten el mapa de Catalunya complet.

6 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Ahir vam mirar els vídeos amb Yaël i, li van agradar tant, que va dir-me que li agradaria fer-se enxaneta. Ara perquè la temporada ja s'ha acabat pràcticament, però aviam si quan torni a començar la porto un dia a Valls. De totes maneres, aquest hivern ha de caure un matx de hockey sobre gel, que també li agrada molt.

Roy Batty ha dit...

Ep, Sinfu! Que dic jo que si vols fer país, els de la Colla Vella Xiquets de Valls, han pujat un vídeo en anglès a youtube que és encara molt més emotiu que els altres. Que no tot ha de ser el Barça, home.

Roy Batty ha dit...

El primer 3 de 10 de l'historia realitzat pels Castellers de Vilafranca del Penedès i el primer 3 de 10 amb folre i manilles descarregat pels ... Minyons de Terrassa. Senzillament impressionants !!!

sinfu ha dit...

Doncs ja li he enviat el vídeo a la meva filla. perque ella va néixer a Valls!!!

sinfu ha dit...

Doncs ara que ho dius...em sembla que si!

Roy Batty ha dit...

No, si ja m'ho imaginava. Doncs aviam si fas un gest, la treus de Ca La Pepa, i aneu a Valls a veure les colles i a menjar calçots.