dimarts, 8 de novembre del 2011

Wanted : Dead or Alive ...

Algú sap on s'amaga en Hands? Hi ha qui diu que es va muntar un business a Albània, però jo sincerament no m'ho crec (i no solament perquè no li donin res d'altre que San Miguel). Hi ha qui diu que li fa cosa per no penjar les fotos de les darreres vacances que s'ha pegat enllà on no es pot dir. Però tampoc m'ho puc creure, perquè a mi si que me les ha enviat, mireu sinó la foto que il·lustra el cartell d'aquest post. Les males llengües diuen que s'ha fet amic d'uns gallecs que se l'estimen tant que li porten regals cada nit a la platja del Trabucador. Però jo tampoc m'ho crec, perquè després de la visita de Don Vito estic segur que aquest ja li va dir que no fes conyes amb la competència. Llavors, on s'amaga? Aviam si, després de tant jugar, al final l'hi han tocat els siegos. En fi que, com després del crèdit que li va fer a en Bou, ja no li ve d'aquí, en Sinfu ofereix una recompensa a tot aquell que'ns pugui informar d'on s'amaga en Hands.

7 comentaris:

sinfu ha dit...

Ves a saber on està el nano. Igual ha trobat feina a Disney, o potser toca al conjunt del Duran i LLeida per la campanya erectoral....http://www.ara.cat/especials/eleccions20n/Duran-sorpren-joventuts-CiU-musicals_0_587941312.html

Roy Batty ha dit...

Crec que ara ja es pot dir. En efecte, en Hands està intentant crear una nova banda. De moment ja té el guitarra i el bateria. El comentari d'EFE, tampoc té desperdici ... En fi, que gairebé me l'han fet simpàtic.

Roy Batty ha dit...

Nchst! Que consti que ho he intentat, però la noticia s'ha fet publica i jo ja no ho puc amagar durant més de temps.

Israel Hands ha dit...

Home,ja sabeu que tinc el lleig costum d´entrar al bloc quan sóc a la feina per què a casa em tarda dos hores en carregar la pàgina principal.També sabeu que el meu lloc de treball es troba a quelcom semblant a una illa i que molt sovint té talls elèctrics i,ja no diguem,de telecomunicacions.Així que he estat uns dies sense connexió a la xarxa i ,si li afegim els dos dies que no hem pogut entrar a treballar pels temporals de mar...,pos eso.

Israel Hands ha dit...

Siiii,i ja sé que tinc unes fotos pendents amb tots vosaltres.Paciència.

Israel Hands ha dit...

I,per cert,ja sabeu que fareu per a les festes nadalenques?

Roy Batty ha dit...

Home, Hands. Quina ilu de tornar-te a veure per aquí!!! Bé, ja saps que no tens més que demanar-li a en Sinfu que't pagui la recompensa i, quan la rebis, no t'oblidis de tenir un detall amb els col·legues. Sobre l'electricitat i les telecomunicacions ... Si, home. Ara ens faràs creure que no hi ha al poble cap pakistanès que tingui un locutori amb ordinadors decents. Per les fotos ... home, al menys les de Carcassona. I per les vacances ... en Isaac ja se les ha menjat totes, així que me sembla les passarem per aquí.