dijous, 17 de novembre del 2011

somnis d'un seductor ...

No us creieu res del rollo d'en Sinfu i l'historia de que no té temps per passar-se pel GS a causa del començament de les classes d'espanyol a la UCC, la secundària o l'escola d'adults. Tampoc l'historia del pub. La realitat és que, ara que'n Berlusconi ha plegat, se'n va anar a Roma a veure si li podia passar alguns telèfons de la seva agenda. Potser no ho va fer expressament, però el cas és que el primer phone que li va passar va ser el d'un tal Benedictus, que es va colar per en Sinfu en quan el va veure. En Sinfu, que és un tio molt educat quan vol, li va explicar el que havia anat a fer a Roma, i el que havia fet en Silvio. En Beni li va dir que se l'estimava molt (com un pare, va dir), i que ell també tenia una agenda i podien quedar amb unes amigues seves. Van anar a un bar i en Sinfu va trobar les amigues d'en Beni tant simpàtiques que va apreciar el gest i va invitar en Beni a la Beerathon de Nova York d'aquesta setmana. Heus ací perquè no sabem res d'aquest sàtir.

12 comentaris:

sinfu ha dit...

De fet, vaig veure ahir la fotografia del Papa amb no sé quin iman, i vaig pensar que quina llàstima no saber fer anar el photoshop i posar la teva cara....però ara que ja se sap, explicaré que seguint les meves recomanacions, en Bene ha contactat un pianista de Barcelona, un tal "Giovanni Longo" per que toqui l'orgue, mentre dos amics seus (l'hi vaig ensenyar la foto de la vostra darrera trobada al restaurant, mira, la tenia a sobre) que li van fer molta gràcia, sobretot "il barbuto sorridente". (Jo no sé encara que li va veure). Les amigues del col·lega estaven massa ocupades fent bunga bunga amb el pobre Silvio, ara que no té feina....

Israel Hands ha dit...

Tio,això de la UCC sembla perillós.

Roy Batty ha dit...

Home, Hands. Després de haver passat pel CEAC o el CCC ... jo crec que té prou bagatge per portar-ho bé amb l'UCC. Canviant de tema, el que més m'ha emocionat és la cara de pillín que fa en Sinfu quan en Beni li "diu/fa" ves a saber què a l'orella.

Fluvià Rivers ha dit...

No sabia Sinfu que t'agradés el "mundillo" del Vaticà!!! De fet ja fas una cara com de: Sinfu Cardenal...

Roy Batty ha dit...

Es el que jo dic: se'l veu més content que un xinxo.

sinfu ha dit...

El que fa l'enveja....10 nostre senyor us perdonarà a canvi de uns quants pares nostres i d'algunes aportacions econòmiques.

Roy Batty ha dit...

Jo, l'unic que puc donar-te és una postaleta que en Pau tenia al seu despatx.

Fluvià Rivers ha dit...

Amen...

Roy Batty ha dit...

I ara, la que faltava. Mentre en Sinfu fa tot el que pot per arreglar les coses des d'un punt de vista ecumènic, esclata a Castella un nou conflicte entre israelians i palentins.

Roy Batty ha dit...

Sembla que l'amic d'en Sinfu té problemes i que, també aquest cop, els comandos del GS no solament no intervindran per salvar-lo, sinó que es presentaran com testimonis de Herr Uwe Hilsmann.

Israel Hands ha dit...

Ja veus,tant se li deu fotre:com que ell no paga...Clar que el més probable és que li retiressin la denúncia.

Roy Batty ha dit...

Doncs jo diria que és el primer pas per fer-li comprendre que no és més que un ciutadà entre altres i que les lleis estan fetes per tothom.