dissabte, 7 de juliol del 2012

Avui com ahir. Gràcies, Sinfu!


Aquest mati m'he trobat un sobre a la bustia. Contenia el polo amb el que tot cambrer d'un pub ha somniat tota la seva vida. Merci de tot cor, Sinfu. La meva roba estival, entre la que encara es troba la samarreta que vas enviar pel cap d'any del 2010, es veurà acompanyada per aquest nou element que portaré amb tot l'orgull que es mereix. I tant se val si encara no puc veure'm una birra. El dia que m'ho programi, estic segur que me sabrà a pura ambrosia: com ja m'ha passat amb la xocolata. Una abraçadota molt forta, company!

27 comentaris:

sinfu ha dit...

No hi ha de què! Jo dubtava entre enviar-te aquesta samarreta tradicional, que al ser negre, et fa més prim o alguna d'aquestes, més alegres i que et portarien bons records....

Roy Batty ha dit...

Tens rao, recordar-te en una disco a La Seu, ballant amb avarques, és quelcom que tampoc se m'oblidarà mai XDDD . Tampoc l'inquilino que se'ns va apuntar a l'habitacio de l'hotel poc després. De totes maneres, les que proposes segur que't porten més bons records que d'altres.

Israel Hands ha dit...

Home no sé si és el color de la samarreta,però jo si que diria que la dieta està fent el seu efecte:Batty fots mol bona cara.
Segur que molt millor que la meva,que l´altra setmana em va agafar un atac de gota que em va deixar tonto.Deu ser que se´m comencen a rovellar peces.

Roy Batty ha dit...

Home, gràcies. La veritat és que, a l'hospital, van fer el necessari perquè me recuperés ràpidament i no volgués passar-me un minut més. Bé, la esglèsia veïna també va ajudar, no ho negaré.
Pel que fa a la teva gota ... Ara no et passis, que tots els excessos son perillosos (mira el Long John com ha acabat!). En fi, ha sigut greu? Sinó, recorda que, abans que se'ls anessin carregant, els indis de l'Amazonia utilitzaven l'alvocat per tractar la gota. Després a La Ràpita van inventar les gambes. I ja saps com va acabar la cosa, no?

Israel Hands ha dit...

Prendré nota sobre el remei de l´alvocat,mentre he d´anar tirant amb unes pastilletes que m´ha receptat el metge,que afegides a les que ja em foto per als pèptids i el colesterol,ressulta que méstic prenent més medicament que ma mare i mon pare junts.Mala vida.

sinfu ha dit...

Va Hands, que no cal que t'inventis malalties per dir-nos que ara et va el rollo pastillero....

Roy Batty ha dit...

Va, Sinfu. Deixa-ho estar, que acabaràs empipant-lo i començarà a explicar coses d'en Long John i els seus amics i acabarà liant-se.

Roy Batty ha dit...

I tu, Hands. No podries deixar en pau els pobres ànecs (collons, que és una reserva!!!) i menjar una mica més d'amanida?

Roy Batty ha dit...

M'acabo de mirar l'historia de la gota a Doctissimo. També, i perdonaràs que m'hagi fet riure, un article a Santé Canada on es diu que Familièrement appelée « maladie des rois » ou « maladie des buveurs de bière », la goutte est en réalité une forme d’arthrite .... I també m'he llegit un prospecte de divulgació de la penya de crisedegoutte.fr. En fi que, tot i que no tenim contraindicades les mateixes coses, coincidim amb la prohibició de la birra, soci. Qui ens ho havia de dir, hein? Ja diu el refrany que Déu dona pa dur a aquells que no tenen dents!

sinfu ha dit...

Igual una temporada sense birra us va bé. Hi ha gent com el Doc o el Lohn John que no tenen mesura i beuen i fumen, i a sobre ho reconèixen públicament i sense vergonya. Veieu sino al Doc en aquest vídeo musicat pel nostre amic pianista quantitatiu.

Roy Batty ha dit...

No, si ja tens raó, ja. I a sobre, la gepa que dissimula fent veure que porta una motxilla. Jo, la veritat, gairebé que no m'imagino quina imatge donarem a la nostra propera trobada. Un amb problemes cardi-vasculars, un altre amb l'historia del colon, un altre amb la gota, un altre amb diabetis i ja, per acabar-ho d'arrodonir, el pianista amb una torsió testicular, per no parlar de l'alzheimer d'en Rivers, que ja no sap ni qui som. Collons, si encara no estem ni jubilats! I no crec que sigui perquè ens criessin amb Pelargón, que no oi? En fi, quan ens tornem a trobar, vosaltres feu el que pogueu, jo me demanaré una Coke Zero. Senyor, com ens hem beure!

Israel Hands ha dit...

A veure,que no és qüestió d´ànecs sinó també del marisc.Si he de triar entre « maladie des rois » o « maladie des buveurs de bière »,és obvi que em quedo amb la segona.He de confessar,però, que continúo amb la birra que porta moltes coses bones per al cos,així que quan ens tornem a veure jo em demanaré cervesa.

Roy Batty ha dit...

Segons el Doctor Ponce: La ingesta de alcohol (principalmente la cerveza), las carnes rojas, y los mariscos son los elementos de la dieta que usted debe conocer que promueven la elevación del ácido úrico. Però som humans i tenim allò del raciocinio i podem escollir quina és l'explicació que ens convé més. Per exemple, en Paul Happy no beu cervesa i el tio és lleig de collons. No beure cervesa et fa lleig? Clar que, després penses en el Bou i et dius que no és un bon exemple.

sinfu ha dit...

si fins i tot els cangurs beuen birra...

Roy Batty ha dit...

Els cangurs, potser. Però es veu que hi han ànecs als que no els fa cap gràcia. Per cert, publicita a Perú deu ser una feina molt exigent?

Roy Batty ha dit...

De totes maneres, jo crec que porto millor lo de no beure birra que d'altres porten lo de deixar de fumar! En fi ja se sap que la majoria d'alcaldes de La Seu d'Urgell acaben malament. No és el mateix que estar casat amb una dona de Barruera, clar.

sinfu ha dit...

El que passa és que a La Seu només escoltaven aquestes cançons, i després passa el que passa.

Roy Batty ha dit...

L'únic que passa és que ets un obsessiu, Sinfu. Me recordo perfectament que el grup que sonava quan vam conèixer na Mickey Mouse era Lime i el tema aquest. També recordo que vals intentar ballar amb ella amb les albarques i ...

sinfu ha dit...

Tens bona memòria quan vols...però te'n recordes de quan el Campillu ens explicava que dormia en pilotes perquè feia molta calor?

Israel Hands ha dit...

Ieeep Sinfu,m´ha arribat el teu obsequi.Moltíssimes gràcies company.Ara doneu-vos compte dels dies que han passat entre que ho ha rebut en Batty i jo.
Ja ho deien Eskorbuto:"Este maldito pais es una gran pocilga".

sinfu ha dit...

què tal et queda? espero que la facis servir eh? ja m'ho esperava que arribaria després de dues setmanes, cony de correus!

Roy Batty ha dit...

I tant si me'n recordo de que dormia en pilotes perquè feia molta calor. Però també me'n recordo de la cara que vas posar tu quan ens va convidar a dormir a casa seva. Per cert, que li devem una! Ja l'has invitat a casa, Sinfu?
Canviant de tema, sobre el correu ... home, el que passa és que, vivint on vius i amb les coses que passen per les nits, jo també entenc que el carter s'ho pensi dues vegades abans d'anar amb un sobre sospitós amb alguna cosa embalada en plàstic. Ves a saber quantes birres va beure's abans de dir-se Alea jacta est.
I ja per acabar, menys criticar a Correos i més ficar-se el polo, fer-te una foto i penjar-la al GS. Collons, ja!

Roy Batty ha dit...

Tens bona memòria quan vols... No creguis, ara mateix estava pensant que, d'aquí poc més d'una setmana, igual fa trenta anys de la celebre trobada a la Plaça del Obradoiro. Però com jo no hi era, segur que m'equivoco. Ara bé, si fos així, estaria bé que algú de vosaltres deixés un recordatori i potser que pugés alguna foto.

sinfu ha dit...

Fem memòria....va ser el 1984, vol dir que encara queden dos anys. El que és segur, és que Siniestro Total va utilitzar el nostre tema "No plantes ajos en mi tumba" per fer aquest tema
i també el nostre gran hit, "Cementerio en el Atlántico", del que segur que es van inspirar per fer la seva versió.

Roy Batty ha dit...

Ja veieu que no tinc tant bona memòria ... Doncs jo creia que havia estat l'any abans que jo treballés a Can Danone, la piscina de l'escola on currava en Doc, el Drugstore, Radio Parets i tal i qual Pasqual. Doncs igual m'equivoco també, però igual si que fa trenta anys que algú va fer la mili. En fi, us deixo les dates i la responsabilitat de penjar alguna foto que'ns porti algun record.

Israel Hands ha dit...

Ja em sap greu ja,però no tinc cap foto d´aquell viatge.Qui segur que en deu tenir és en Doc,que ja en aquell temps ho fotografiava tot.
Òstia "Cementerio en el Atlàntico",si senyor Sinfu,un gran hit que es va quedar al calaix.

Roy Batty ha dit...

Espera! Quan dius que ho fotografiava tot, a què et refereixes exactament?