dissabte, 7 de juliol del 2012

Kamasutra Interactiu

Per raons que ja us podeu imaginar, estic subscrit a un informatiu francòfon sobre salut que es diu Doctissimo. Aquesta setmana han tret un joc (el Kamasutra Interactiu) que estic segur que interessarà enormement a alguns membres pervertits del GS (aviam, quan dic membres, parlo parlo de persones, val?). No sé què m'ha mogut a escriure aquest post. Potser tingui una relació entre la pèrdua de pes i l'augment de la testosterona que ha estat analitzat en un estudi de la Universitat de l'Hospital St. Vincent de Dublin (Irlanda).

6 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Batty,veig que estàs subscrit a una pàgina molt interessant.Ejem...i vigila la testosterona.

sinfu ha dit...

Vigileu quan aneu pel carrer, no fos cas que la testosterona....que això de parlar de membres....

Roy Batty ha dit...

Ja tens raó. La salut és el més important. I si, cal anar en compte no solament quan es va pel carrer. També al metro ...

Israel Hands ha dit...

Home Sinfu,si mai vols mirar-te el nivell de testosterona,en Batty et pot fer una carta de recomanació,que total l´Hospital St. Vicent de Dublín et queda al costat de casa.

sinfu ha dit...

Home, jo, de moment estic bé pel que fa aquets departament. Però un amic del Batty hi va anar i mira que diu.

Roy Batty ha dit...

No et deixis enganyar pel que veus a la tele, Sinfu. Estic segur que a l'´Hospital St. Vicent de Dublín no et tractaran així. Molt menys si, a la lletra de recomanació, els hi explico que ets un tio que va participar a una coneguda sèrie de TV i que tens un col·lega que els fotrà un pinyassu si es passen amb tu.