dissabte, 23 de maig del 2015

baleinev festival vs eurovisió



Continua la temporada de festivals a Suïssa. Després del Balelec del passat 8 de Maig a l'Ecole Polytechnique Fédérale de Lausanne (EPFL), aquest vespre li ha arribat el torn al Baleinev Festival, organitzat pels estudiants de la Haute Ecole d'Ingénierie et de Gestion du Canton de Vaud (HEIG-VD), al campus de Yverdon-les-Bains, per on ha passat una pila de col·legues del curro. 

Ni el centre, ni els estudiants de la HEIG-VD, no tenen els mitjans de la EPFL. I el cartell del festival se'n ressent. Tot i això, han reeixit a fer venir The Bombpops, un grup que ja et vaig presentar el maig de l'any passat i que també actuarà al Bleu Lézard de Lausanne el proper 2 de Juny, després de passar el 26 de Maig per Sant Feliu de Guíxols i el 27 pel Rocksound de BCN.

Tot i que no tinc l'atreviment d'altres per presentar aquest grup com un exponent del nou punkrock californià, sonen força bé, son divertits i m'agraden. En concret, amb aquest vídeo m'he trencat la caixa de riure.

2 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Coneixia els Bombpops i m´agraden força.Ara he vist que giren per aquí a la vora (St.Feliu de Guíxols,BCN,Platja d´Aro) i per les Espanyes (Oviedo i Madrid),però em quedaré amb les ganes de veur´ls en directe.M´grada molt aquesta participació,potser per que acompanyen als grans No FX i el tema be que s´ho val.

Roy Batty ha dit...

Que els 10's et conservin la oïda, Hands. Perquè jo només arribo a descodificar alguna cosa ( i no gaire) quan canten elles. El problema és que hi han pocs vídeos amb una qualitat decent. Fins i tot a la pàgina del grup no en trobes gaires. A part dels que ja he penjat, afegiria Outta Hand (brutal!) i Breathe (canya!).

Per cert que, en aquest darrer vídeo, el bateria porta una samarreta d'un grup que no coneixia i que estan com una cabra: Masked Intruder: Crime Spree o Wish You Were Mine.