dilluns, 18 de maig del 2015

l'havia de penjar !



Dedicat a tots aquells que m'han podrit la vida a les TV francesa, suïssa i, of course, l'espanyola, parlant sense parar d'un equip que figurava que era el millor de tots els temps i que aquest any, gràcies a 10, no es menjarà res. 

I mira que al Barça se la tinc jurada des de que es van vendre la samarreta i van deixar córrer el planter, però la brasa que m'han donat els altres durant tota la temporada (una més!) es mereix aquest vídeo. Va por todos vds!

3 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Ara que ja m'he desfogat amb uns, agrairia als altres que s'oblidessin del meu whatsapp i de la meva adreça electrònica i deixin d'enviar-me vídeos cutres i en Messi passat pel photoshop fent de Franco.

A canvi, jo prometo intentar oblidar tot el que'm passa pel cap quan rebo aquest cutrerio de mal gust i no contractar cap killer ...

sinfu ha dit...

Boníssim! Llàstima que no es pugui fer amb llaunes de cervesa...

Roy Batty ha dit...

Jo he escoltat dir a en Long John que sí que es pot.