dimecres, 6 de maig del 2015

itineraris geogràfics per alemanya



Estic segur que molts de vosaltres ja haureu vist aquest simpàtic itinerari que el departament de geografia d'una prestigiosa universitat del Vallès organitza anualment entre els seus estudiants més distingits.

Si l'imatge que circula pel whatsapp està plena d'errors geogràfics respecte a la situació d'ambdues viles, aquells que seguiu de prop la política durant aquesta campanya electoral recordareu el nom del llac que es troba a la vila de destinació.

4 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Parlant ara de fútbol, jo diria què és l'itinerari que va seguir ahir el Bayern el darrer quart d'hora de partit. I el cas és que, malgrat que la pedregada de gols va arribar a la fi de la segona part, va ser a la primera que el Barça me va encantar.

Israel Hands ha dit...

Celebro que poguessis veure el partit Batty.I mira que els cabrons em van fer patir,eh?

Israel Hands ha dit...

Altrament,ignorava que en Doc s´aventurés cap a la part septentrional d´Alemanya.Jo creia que ell era més de la zona de Baviera,per allò del Oktoberfest,no sé si m´entens.

Roy Batty ha dit...

Tens raó amb lo de les cambreres de la Oktoberfest, però una becària m'ha informat que ara li ha donat per la limnologia i l'estudi sedimentari del llac del que parlem en aquest article. El problema és que la seva dona no aprecia gens ni mica que porti les mostres a casa i ha hagut de dormir un parell de setmanes al balcó amb una gossa amb la que ha estat vist pels carrers de la vila.