diumenge, 17 de maig del 2015

social distortion - story of my life



Social Distortion, un grup genial del que no recordo haver penjat abans cap vídeo al GS. Avui et proposo escoltar-los a la meva playlist. I pel que fa a un tema que adoro: Story of my Life, com l'he trobat subtitulat en espanyol, si vols donar-li un cop d'ull ...

Ara et proposo escoltar aquests altres: Don't Drag Me Down, Bad Luck (subtitulada), Winners And Losers i Born to Lose, tots subtitulats en espanyol. Si és que sonen de conya fins i tot en acústic, per exemple: Reach for the Sky, Cold Feelings o Ball And Chain. I just per la petita historia corren vídeos de concerts amb Bruce Springsteen, The Street Dogs, Flogging Molly, ... però no n'he trobat cap amb una qualitat acceptable. 

A partir d'aquí, saps què?, passa't pel canal del grup o mira't el que la penya ha penjat a youtube ... mentre Apple i els seus fidels clients d'iTunes ens ho permetin.

2 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Son bons els punyetros,eh Batty?

Roy Batty ha dit...

Home, ja saps que el punk rock californià sempre m'ha agradat d'allò més.

La veritat és que veig en Mike Ness als vídeos de fa 15/20 anys, escolto la seva veu i ... em venen a la memòria les esperances que vaig posar amb en Billie Joe Armstrong de Green Day i que es van convertir en pólvora mullada. Una llàstima, perquè tenia pegada, tenia lletres però ... en fi, lo de sempre.

Tornant a Social Distortion, una veritable passada. No em canso mai d'escoltar-los! I encantant de que també compartim aquest sentiment.