dimecres, 3 de juny del 2015

happy birthday, long john

En Long John fent gala de coneixer-se en càlcul vectorial i geografia quantitativa el dia del seu aniversari, intentant fer por (això diu ell) al Padre Mundina amb una vella historia de la Mano Negra.

Feliç aniversari, Long John. Espero que el motorista de Viladecans no s'hagi begut el regal que hem pagat entre tots i que el Sinfu diu haver comprat, embalat i enviat. Cas que no hagis rebut res, ens ho dius i li reclamem la pasta.

10 comentaris:

Israel Hands ha dit...

No tots tenim una agenda GS com la de´n Batty,prò afortunadament sempre ens fa 5 cts. de les efemèrides.Així que,feliç aniversar Long John i a disfrutar.

long john ha dit...

Muchas gracias.
Ahora bien, conociéndoos como os conozco, diría que esperáis que os pague unas cuantas rondas.
Mientras os mantengáis en la distancia, dadlas por pagadas (pasadme las facturas que desgravan). Luego ya si eso... os enviaré al motorista de Viladecans con la pasta

Pierre Nodoyuna ha dit...

distància? tot és relatiu... per exemple, jo puc fer de digne representant de la basca. Quantes cerveses per cap? 53? Una per any celebrat? On quedem? I quan? Podem esperar a finals de juliol?
En resumides cuentes... moltes felicitats!!

long john ha dit...


Gracias y por supuesto Doc.
Conocida es tu mesura. Cuando quieras

Roy Batty ha dit...

53 birres per cap! Si faig el càlcul surt aproximadament a ... un coma etílic per cap com no es veia des dels temps del Bar Ordóñez !!! Vull imaginar que, en el moment en que has fet la proposta, estaves intentant fugir mentalment de la pila de treballs que has de corregir, Doc. Perquè, altrament ... comences a preocupar-me. A menys que comptis amb el motorista de Viladecans entre els invitats a l'efemèride, clar. Això canviaria la meva interpretació sobre les volumetries.

sinfu ha dit...

Happy birthday Long John! En nom del Geògraf Solitari et dediquem aquesta cançó (La número 6,eh?, perquè la primera és un monòleg del Doc de ja fa anys...)

long john ha dit...

Muchas gracias Sinfu

La sintonía es la de nuestra vida, salvo por aquello de que "casi nadie quiere beber, casi nadie quiere tomar"

Por cierto, el pedido que le has dado al motorista de Viladecans, todavía no ha llegado. Pero mejor, porque Doc acercándose a la ciudadanía, va por la birra número 20 en representación del segundo miembro de la tripulación, y justo ahora me explica que el cabussament de los pliegues pirenaicos se explica a partir del empuje que la meseta Central ejercía sobre el margen sur del río Ebro en un afán difícilmente explicable por hacerse con los excedentes de sal del territorio. ¡Y lo está demostrando!

Roy Batty ha dit...

Home, Sinfu. Si es tractava de cantar-li una cançó, jo hauria escollit aquesta. I és que, com diu en Hands cada cop que veu la seva biblioteca: el saber, no ocupa lugar

long john ha dit...

Diosss Roy

¿Qué has hecho?

Al escuchar la canción, Doc se ha puesto a llorar desconsoladamente y ha empezado a decir cosas como que él no es culpable de la geomorfología de Catalunya

Por favor, rectifica

Roy Batty ha dit...

Val, però perquè m'ho demanes tu i perquè és el teu aniversari, t'envio la versió original en anglès (no et perdis ni la coreografia ni els cors femenins!). Ara que, si prefereixes la versió turca ...