divendres, 12 de juny del 2015

marcelo lagos: soy geógrafo



Marcelo Lagos explica en qué consiste su carrera como geógrafo: "Si llueve soy meteorólogo, si hay marejadas soy oceanógrafo, si hay un terremoto soy sismólogo, solo falta que crean que predigo el tarot", señala con humor el geógrafo.

Consultant de la prestigiosa cadena xilena de TV La Red, director del Laboratorio de Investigación de Tsunamis de la Universidad Católica de Chile i acadèmic del Instituto de Geografía, corren una pila de vídeos per youtube sobre aquest personatge atípic.

Tot i que Marcelo Lagos no és Henri Baulig, que va passar per les garjoles de la Gestapo i, amb tota seguretat, també pel bar de la senyora Elvira, no ens hem de preocupar: cap dels dos figura al temari dels cursos de pensament geogràfic. Cursos on sí que podem trobar penya molt més divertida, tot i que a El Rincón del Vago potser encara no ho saben.

6 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Doncs mira té raó.Tot i que ja ens ho explicava el bo d´en Louis Goldenriver: "La Geografia és una ciència multidisciplinar que...blablabla,blablabla.

Roy Batty ha dit...

Vaig veure en Golden River a una festa de disfresses i es va quedar molt sobtat de que, malgrat la màscara, el vaig reconèixer immediatament.

Va dir-me que ara combina la feina a la Uni amb el treball de creatiu per una agència publicitària. I que la darrera feina que havia fet era per una empresa francesa, on va treballar com expert consultor sobre la moda de l'època que es parodiava. Vaig quedar-me fregit quan vaig veure que un des protagonistes de l'anunci era en ... Duende! Una ciència multidisciplinar, sí.

Israel Hands ha dit...

Hahahaha!!!i què es podia esperar del bo d´en Goldenriver...un home que comptava els puntets de la Xina i L´India dels mapes de població que ens encarregava fer.

Roy Batty ha dit...

Pardieu! Diguem que els punts estaven fets a escala. Perquè que sinó, me dona el telele!
P.S. Jo no el vaig tenir mai com a profe, tampoc en Joan Sabí. Tot un handicap professional

Israel Hands ha dit...

Doncs sí,diguem que t´ho vas perdre,tot i que després els vas gaudir com a companys de curro,no?

Roy Batty ha dit...

Bé, diguem que amb en Joan, per allò de compartir àrea, vaig tenir molt més contacte. I afegir que en la vida real era molt més divertit que donant classes. En Lluís, pràcticament només el veia a les reunions de departament. I com ja et pots imaginar, no era el lloc on ni ell ni jo fèiem massa conya, com si diguéssim.