Què és el pitjor que podria arribar-li a una banda de punk profundament anticapitalista? Convertir-se en la icona d'una nova línia de targetes de crèdit , és clar! (Manon Bouriaud: Le HuffPost, 09.06.2015).
Dos noves targetes Mastercard editades pel banc Virgin, que fa part del conglomerat liderat per Richard Branson, aviat estaran 'decorades' amb els motius de l'àlbum dels Sex Pistols: "Never Mind the Bollocks' (1977). Una edició limitada, en principi, al Regne Unit. En unes declaracions al diari d'esquerres The Guardian, la directora ddel banc, Michele Greene, va justificar que: 'Amb el llançament d'aquestes targetes de crèdit , volem celebrar el llegat de Virgin i el de les convencions que van fer saltar els Sex Pistols'. Estic segur que a la redacció de The Guardian ho van entendre perfectament car, John Lydon, ja fa temps que havia rodat en exclusiva amb Media Guardian una publicitat defensant el consum de mantega del país.
Lligant amb la primera entrada de la sèrie, i just per acabar aquesta, afegir que al GS havíem estat contactats pels veganarquistes del Moviment d'alliberament animal. Concretament pel finançament d'una campanya contra els efectes neurobiològics de la experimentació en el cervell dels primats. Teníem preparat un cartell on Richard Branson i John Lydon sortien abraçats, i una altra amb una imatge de Rita Barberà. Però ho vam deixar córrer perquè els pobres primats no s'ho mereixen.
Dos noves targetes Mastercard editades pel banc Virgin, que fa part del conglomerat liderat per Richard Branson, aviat estaran 'decorades' amb els motius de l'àlbum dels Sex Pistols: "Never Mind the Bollocks' (1977). Una edició limitada, en principi, al Regne Unit. En unes declaracions al diari d'esquerres The Guardian, la directora ddel banc, Michele Greene, va justificar que: 'Amb el llançament d'aquestes targetes de crèdit , volem celebrar el llegat de Virgin i el de les convencions que van fer saltar els Sex Pistols'. Estic segur que a la redacció de The Guardian ho van entendre perfectament car, John Lydon, ja fa temps que havia rodat en exclusiva amb Media Guardian una publicitat defensant el consum de mantega del país.
Lligant amb la primera entrada de la sèrie, i just per acabar aquesta, afegir que al GS havíem estat contactats pels veganarquistes del Moviment d'alliberament animal. Concretament pel finançament d'una campanya contra els efectes neurobiològics de la experimentació en el cervell dels primats. Teníem preparat un cartell on Richard Branson i John Lydon sortien abraçats, i una altra amb una imatge de Rita Barberà. Però ho vam deixar córrer perquè els pobres primats no s'ho mereixen.
4 comentaris:
On anirem a parar!!!.En fi,que jo proposaria reconsiderar l´oferta dels veganarquistes i presentar aquest video per a la campanya.Segur que els primats no s´emprenyen!!!
No he pogut veure més de dos minuts del vídeo perquè començaven a pujar-me en fletxa la tensió i el sucre. Però pel que fa a la senyora que mencionen, imagino que estaves pensant en un pòster d'aquest tipus, aprofitant que hi havia un espai publicitari potencial. Però tot va ser parlar amb els creatius del GS de la idea, algú que va parlar més del compte al pub i aquest senyor que va entrar fet una fera i va començar a amenaçar-nos amb el que'ns passaria sinó ho deixàvem córrer.
Ieeepp...la salut per davant de tot.Evidentment has fet diana amb els pósters i m´he asustat per què em pensava què el que es va posar fet una fera era aquest.
En tot cas, menys mal que no era el Paella Man dels Simpsons
Publica un comentari a l'entrada