dimecres, 8 de juny del 2011

Barça! The Best Football Team Ever?

Ahir vaig entrar al quiosc de l'estació de Lausana i vaig trobar-me amb una edició de Newsweek que no vaig dubtar a comprar-me. No m'ho acabava de creure! La segona revista amb més tirada dels USA dedicava una article al Barça, posant als lectors la qüestió de si es tracta del millor equip de tots els temps. La resposta de Guardiola en parla encara de les qualitats personals d'en Pep: I didn’t see the Ajax of Johan Cruyff, I didn’t see the Real Madrid of Di Stefano and the Santos of Pelé. But if in 10 or 15 years’ time people remember us for the soccer that we are playing now, that will make me very happy. L'article, signat per Jimmy Burns, autor del llibre Barça: A People's Passion, subratlla la capacitat de l'equip de jugar amb una possessió de la pilota mai vista, en particular per jugadors com Xavi i Iniesta. També la facilitat amb que s'han adaptat a l'estil de joc de l'equip  jugadors que no s'han format a la Masia, com ara Mascherano, Abidal o Villa. L'autor compara l'estil de joc de l'equip a una coreografia que ... bé, que tal si us ho llegiu, hein? Per acabar, us podeu imaginar la cara que hauran posat en Florentino, en Mou i la Central Lechera quan hauran vist la portada de la revista? Vinga, a gaudir-ho!

7 comentaris:

sinfu ha dit...

molt bo l'article, suposo que en Mou i en Floren 'han donat de baixa com a subscriptors del Newsweek!!!

Roy Batty ha dit...

Sobretot que Newsweek té una distribució mundial que ... Marca no té. Ara, el que m'agradaria saber és que'n diran els de la central lechera

Fluvià Rivers ha dit...

I torno altre cop després de molt temps... Els de la central lechera que diguin el què vulguin!!! Una temporada inolvidable!!!

sinfu ha dit...

i jo em pregunto...per què en Long John no opina d'aquest tema? ¿"Por qué"?

Roy Batty ha dit...

Doncs igual perquè se t'ha oblidat que mai li ha agradat el futbol, home.

sinfu ha dit...

Que no li ha agradat mai el futbol? Però si es passava el dia fent quinieles i portava els entrepans envolicats amb el "Marca"!!!

Roy Batty ha dit...

Bé, n'hi ha d'altres que es passen els partits escrivint notes, saps?