divendres, 17 de juny del 2011

Geomorphology Tour around the Alp Mountains

Resulta que'n David Molina (antic alumne meu i actualment profe del Departament), havia organitzat una sortida als Alps francesos amb una vintena d'alumnes de geomorfologia. I en Doc, que si cal s'apunta a un bombardeo, s'hi va afegir per ajudar. Arribaven a Chamonix el dissabte 4 de juny i se'n tornaven a casa el 11. També resulta que havíem quedat per veure'ns a Annecy per esmorzar. Arribat a Annecy, vaig rebre un sms que me deia que havia hagut canvi de plans i anaven al Col de la Faucille: pràcticament al costat de casa, mentre Annecy està a uns 100 km de Lausana! Una sèrie de malentesos per telèfon (com en Doc conduïa, jo havia de parlar amb una alumna que no coneixia de res), van fer que jo interpretés que no anirien a Annecy fins el vespre. Me'n vaig tornar a Lausana i, just en arribar, vaig llegir un altre sms on me deia que sortien cap Annecy. En fi, que no ens vam veure. Jo ja donava per perduda la possibilitat de veure'ns, però ja sabeu que'n Doc, quan vol, és tossut com una mula. Aixi que, s'ho va muntar per veure'ns el dia 10, la vetlla del viatge de retorn. Total, que es va plantar el divendres per la tarda amb en David i quatre alumnes (no vull ni pensar amb el que els va amenaçar perquè vinguessin) i ens vam trobar a l'estació de Lausana, quan jo plegava de la feina. Vam anar als alts de la vila i, després de fer un tomb pel bosc, vam pujar à la Tour de Sauvabelin. Després vam anar a beure una birra a un bar al costat del Llac de Sauvabelin. Més tard vam anar a fer un tomb pel mirador de Le Signal (on està agafada la foto!), abans d'anar a cruspir-nos una fondue a Le Chalet Suisse. Dir que estava als núvols de tornar-lo a veure es poc, que me va fer una tendresa enorme retrobar-me amb en David i veure'l ja amb canes no és res i que vaig apreciar moltíssim la simpatia i la performance dels estudiants aguantant les nostres batalletes ... En fi, que m'ho vaig passar super bé (encara que preocupat perquè en Doc no begués més del compte i donés una imatge inadequada als seus alumnes). I que, quan van tornar-se cap a les 22h cap a Chamonix, se'm va passar pel cap de posar-me el passa-muntanyes i segrestar en Doc (no tenia cap gana que marxessis, tio). Una altra abraçada molt forta, Doc. I moltes gràcies pels moments tant guapos que vam viure junts.

18 comentaris:

Pierre Nodoyuna ha dit...

Tot molt emotiu, tant, que l'homo helveticus s'ha oblidat de donar els detalls importants: a la foto, el David Molina és el de l'esquerra i jo el de la dreta, abraçat emocionat al Roy. Entremig, tenim els quatre alumnes aventatjats: Roger (el de la barba), Eli (d'Oristà, color blau), Franzina (de Ciutadella, color negre), Montserrat (de Manresa, color vermell). A que són guapíssimes? (el Roger no tant).
Un altre detall: si amplieu la imatge veureu que eren tres quarts i mig de vuit, just a punt d'anar a sopar: les tantes, per l'horari suís!
En fi, no tinc paraules per descriure aquest final de festa del viatge alpí...

sinfu ha dit...

Com són les coses, fa un mes que el Doc i jo ensrepartíem un entrepà al Pans i Companys, (la cervesa, una per barba) i ara vosaltres us feteu de birres i fondue amb nocturnitat i...malevosia? que bé que viviu bandarres!

Roy Batty ha dit...

Tot sigui dit de pas, jo vaig brindar vàries vegades a la salut dels membres de la tripulació del Flint. En Doc segur que ni se'n recorda. Ja sabeu que ell, a la que beu una mica més del compte ....

Pierre Nodoyuna ha dit...

Es fa el que es pot, Sinfu... ara, per completar el periple -la trilogia- em toca una visita cap al sud: sens dubte caurà abans que s'acabi l'estiu, si la família munster ens ho permet!

Roy Batty ha dit...

Si, i quan en Doc m'expliqui pel lloguer de carros a EasyCar, jo també miraré de deixar-me caure per l'Ebre la propera vegada que baixi per BCN. Per anar a Cork ... ja en parlarem un dia, que les ganes hi son. Perquè m'imagino que la trobada a Saint-Dié-des-Vosges, la capital mundial de la geo el mes d'octubre ... no, oi?

Pierre Nodoyuna ha dit...

Voilà:
http://www.easycar.com
Per exemple, agafar un cotxe petit (Citroën C3 o similar) a la plaça Catalunya a les 8 del matí i tornar-lo a l'endemà a la mateixa hora costa 38,53 € (entre 24 i 48 hores el doble i així successivament)

És fàcil (vull dir easy)

Roy Batty ha dit...

Oído al dato, Sinfu.

sinfu ha dit...

Així que llogues un Citroën C3...té alguna influència en això la Sor C...?

sinfu ha dit...

bé, ara ja sé on pillar un carro per poder anar sud enllà, i tastar les cerveses que en Hands té a la nevera.

Pierre Nodoyuna ha dit...

Si entreu a la web en qüestió veureu que tu llogues una gamma de cotxe, no un model concret. Por ser un de sor citroën o del padre pitillo, això no se sap fins que no el vas a recollir...
Per cert, pepecar (www.pepecar.com) és un pèl més barat, però té un límit de 100 km/dia i ampliar-lo ja suposa que surti més car que l'easycar, que té quilometratge il·limitat

Roy Batty ha dit...

Home, per anar a beure'ns la birra d'en tres patas s'han de fer més de 100 km. Menys de 100km ... seria, per exemple, si en Sinfu anés a veure, com cada cop que baixa, a la Gerda. Naturalment, cadascú fa amb la seva vida el que pot.

Israel Hands ha dit...

Va que us espero amb la nevera pleeeeena!!!!

Roy Batty ha dit...

Espera, plena de què?

sinfu ha dit...

Aquest tipus de formatge no em fa el pes, que vols que et digui...

Roy Batty ha dit...

Tot depèn de si està ben conservat a la nevera on el fiquis, home. Pensa que'n Hands necessita aparells industrials pels calamars gegants que pesca.

Israel Hands ha dit...

Què animals sou!...plena de birres,home,de birres.

Roy Batty ha dit...

Val, doncs. Ja ens passarem a veure que tens a la nevera. Jo deixo passar en Sinfu al meu davant, així podrà escollir la que més li agradi. Què no faria jo per un amic!

sinfu ha dit...

a la teva parenta li sembla bé que tinguis aquesta cambrera a casa, Hands?