dissabte, 18 de juny del 2011

Mathieu Ratthe: un realitzador impressionant



Aquest mati, he vist que'n Orlando m'havia enviat un enllaç amb aquest curt electritzant del realitzador canadenc Mathieu Ratthe. M'ha agradat tant, que he decidit veure que hi ha penjat sobre ell a youtube. I he trobat dues altres joies. La primera, The Talisman. Basada en una novela de Stephen King i Peter Straub, el realitzador explica que ha creat aquest curt per demostrar la seva visió i habilitats als propietaris dels drets cinematogràfics del llibre: Steven Spielberg i Kathlenn Kennedy. També he trobat la segona, Pretty Wicked, molt electritzant. Segons Mathieu, es tracta d'un projecte de recerca i desenvolupament. En fi, que si el realitzador us ha agradat tant com a mi, i si creieu que té un futur més que interessant, el que us recomano és que us subscriviu al seu canal a youtube per tal d'estar al corrent de les novetats de la seva obra.
Postscriptum: Un consell, a la part inferior del vídeo, punxeu enllà on les quatre fletxes s'ajunten afí de veure'l en pantalla completa.

3 comentaris:

sinfu ha dit...

Sensacional el curt! després em miraré els altres, i si són tan bons com el primer, ....gràcies Roy i gràcies Orlando!

Roy Batty ha dit...

Es el que té aquest Orlando. Surt amb que se'ns esborra de la llista de seguidors perquè estava sotmès al spamming dels nostres posts i després es dedica al spamming per email. En fi, té sort de tenir el pub que té i de ser un super col·lega, que sinó ... Canviant de tema, mira't els altres i ja me diràs. Jo els he trobat també boníssims.

sinfu ha dit...

doncs també m'han agradat.