dimecres, 29 de juny del 2011

No sé quants years after....

Com que veig que en Hands va tenir l'honor de rebre una visita tant important després de tant de temps, jo no podia deixar de publicar aquesta fotografia que cal considerar com a històrica, per que a l'imatge podeu veure com en Tulla passa els darrers moments al seu despatx de direcció el darrer 20-m, signant les darreres actes, i paperasses vàries. Aquell dia van escollir al Dept el nou mandamàs, i en Doc i en Tulla van deixar el càrrec i la cadira, tot i que val a dir, el Doc li va deixar les darreres gestions al pobre home i per celebrar la seva llibertat, va portar a un servidor a beure cerveses i a dinar amb un grup de geògrafs als que jo no coneixia de res. (quina vida més dura la d'aquest col.lectiu professional....).

10 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Doncs mira,d´això sí que me´n va parlar.D´això i del seu secretari, clar.

Roy Batty ha dit...

Que deu et conservi el do de la modèstia, Sinfu. Una foto històrica!!! Jo, personalment penso que, o tenies el dia molt tímid i no t'atrevies a aproximar-te a la llegenda, o que tenies una mala baba de pronostic. Vull dir que lo de treure la foto dels camells en primer pla i la d'en Vito al fons ... Home, que això pot donar lloc a equívocs d'aquells que poden arruïnar la reputació d'un vell trotskista. Canviant de tema, com t'ha anat el curs, Sinfu? ;D

sinfu ha dit...

El cas és que jo no tinc una màquina tan bona com la del Doc i només vaig tenir l'oportunitat de fer la afotu que vaig fer, i val a dir que no pensava inmortalitzar a Don Vito, però quan el vaig veure...per cert, hi havia una pàgina on s'apuntava el personal per anar al Bisiberri i és clar, el primer de la llista era en Doc. Jo recordant vells temps vaig afegir a la llista un nom: Osama Bin Laden!

sinfu ha dit...

Pel que fa el curs, ja hem fet el que tocava i ara comença a escriure la tesina...

Roy Batty ha dit...

Clar, era per la llista per apuntar-se per anar a Besiberri ... I la càmera que no és tant bona com la d'en Doc ... Mira que no haver-hi pensat ... :D Bé, ara que ja hem analitzat les teves excuses, explique'ns sobre què anirà la tesina i quan tens que lliurar-la, home.

Israel Hands ha dit...

Ja,ja,ja...no tens remei Sinfu...Osama Bin Laden...encara deurien ser capaços d´estar-lo esperant el dia de la marxa.Qualsevol dia d´aquests ens podem colar d´estranquis al departament a penjar mafaldes i anuncis varis tipus aquell de "se ha perdido perro color canela..."

Roy Batty ha dit...

Osti, si! Perdido perro color canela en autopista B-30, se recompensarà a quien nos lo entregue vivo o muerto. I us recordeu quan va treure el boli per impressionar-nos i se li va desmuntar?

Roy Batty ha dit...

Per cert, les mafaldes estaven super bé. Però lo de No s'inviti particulirminti va ser superior!

sinfu ha dit...

ara que com la llista de nous alumnes de geografia física i l'aula de les rates...pobre Sabí, anava boig buscant els alumnes!

Roy Batty ha dit...

Si que és veritat que lo del labo de les rates de psicologia (parlo dels petits rosegadors, no dels estudiants, clar)va ser sonat. Justament en vam parlar amb en Doc, en David Molina i els estudiants aventajadillus mentre ens menjàvem la fondue i recordàvem l'anecdotari de la nostra època ...