diumenge, 16 de setembre del 2012

sense cita prèvia ...

Porto un any amb una sobredosi de cites prèvies que amagaven altres coses. Així que, quan dissabte per la tarda va enganxar-me en Sinfu al gmail i, sense pensar-s'ho dues vegades, va proposar-me de petar-la per una visio, no m'ho vaig pensar dues vegades. M'ho vaig passar de conya, Sinfu. Més encara que amb les trucades que'ns hem fet darrerament. I si, espero que no triguem tant en repetir-ho. Pels altres membres de la tripulació dir que, ara, amb el Google Talk, pots reunir gratuïtament en una visio fins a nou persones. I que potser no seria una mala idea de trobar-nos un cop de tant en tant. Com no vull angoixar-vos, ja direu alguna cosa. I sinó, no passa res, com sempre. Mentre, aviam si en Sinfu troba les forces de penjar alguna foto del seu nou despatx a la Uni. Això si, Sinfu, mira aviam si pot ser lo més panoràmica possible: vull dir, que no agafi solament el teu despatx ... tu ja m'entens ;D

6 comentaris:

sinfu ha dit...

Ja ho saps! quan tu vulguis, perquè els altres, ja ho sabem, estan molt ocupats...

Roy Batty ha dit...

Si, hi ha un problema de agenda que me fa patir d'allò més. Mira que si acaben tots plegats amb un born out!

Israel Hands ha dit...

Fua,no sé com aniria amb el google talk,però cada cop que intento carregar la pàgina del bloc triga la tira i quan deixo cap comentari,li costa moltíssim tornar i carregar la pàgina principal.

Roy Batty ha dit...

D'una banda, és a causa dels vídeos i dels gadgets que figuren a la pàgina principal. D'una altra banda ... m'agradaria saber quina banda ampla tens, quin bitxo i quin navigador i versió utilitzes. Aquestes coses també ho podrien explicar.

Israel Hands ha dit...

Doncs ara no sabria dir-te quina banda ampla tinc(a casa va per telefonia mòbil i és prou limitada),tampoc sé dir-te exactament quin model de bitxo tinc (només sé que és Hp de segona ma que,amablement m´ha cedit l´Alba a canvi d´afluxar-li 200 pavos per a adquirir-ne un de nou).I com que sóc un desastre,acostumo a fer servir l´Explorer,tot i que podria utilitzar Mozilla o Google Chrome.

Roy Batty ha dit...

Amb aquest tipus de detalls tècnics no puc fer gran cosa, Hands. Crec que el millor seria que't fiquessis el wifi a casa i deixessis de piratejar el del veí. Lo de la telefonia mòbil ... me sembla que, com a banda, tens l'equivalent dels vells mòdems. I així, com diria en Sinfu, no hi ha qui vegi en condicions un film de na Jayna Oso. Per cert, Sinfu. Qui és aquesta dona?