divendres, 3 de desembre del 2010

Femme fatale !

Katy Perry s'aproxima a la barra del bar d'una coneguda Brasserie de Paris. Li fa un senyal inequívoc amb un dit al barman perquè s'apropi. Quan ell arriba, li fa una caiguda d'ulls per seduir-lo i amb el cap li indica que s'apropi més. Ell ho fa i ella comença a acaronar-li la barba i li demana: ets l'amo de la Brasserie? Ell li respon: No, jo soc el barman. Katy, ficant els dits entre els cabells del barman i començant-lo a despentinar li demana : I no el pots anar a buscar, carinyo? El barman ja està com una moto i li respon: Malauradament, no. Recorrent amb vici els dits pels llavis del barman, Katy li demana: Pots fer una cosa per mi, amor? El barman, que està més excitat que el llop de Tex Avery, comença a llepar-li un dit i li respon: Bien sur, ma belle. Ella comença a ficar un a un els dits de cada ma a la boca del barman, que els llepa amb frenesí. Vull deixar-li un missatge a l'amo, li diu Katy.  El barman, que ja no pot més amb l'excitació i comença a gemegar li demana quin és el missatge que vol que li doni. Digues-li que no hi ha ni paper ni sabó al lavabo de les dones!  (Traduït del francès)

10 comentaris:

sinfu ha dit...

Doncs mira tu, a mi l'altre dia em va passar una cosa similar, pero la "femme" no era massa maca i a sobre hi havia un manager, quina sort!

Roy Batty ha dit...

I ja has ficat sabó i paper WC als lavabo de dones? Espero que ho facis quan el pub està tancat, clar. Perquè, sinó ... en fi, ja saps que molts casaments acaben amb un divorci!

sinfu ha dit...

tranquil que jo sempre em rento les mans quan deixo la feina...

Israel Hands ha dit...

Quan deixes la feina?i abans no?

sinfu ha dit...

Ep! jo sempre em rento les mans, abans i després de la feina, of course!

Roy Batty ha dit...

Aviam, Sinfu. Que'm sembla que no ho has entès del tot. El problema no és que el barman porti les mans netes. El problema és que la noia no se les ha pogut netejar! Ara bé, si tu li passes les mans pel cabell al patró del pub ... jo, aquí ... aquí si que ja no m'hi fico.

sinfu ha dit...

Però és que jo sóc molt seriós i no deixo que les clientes s'acostin a mi, no fos cas...

Roy Batty ha dit...

No, si lo de les clientes ja ho sabem. Consti que jo no vull dir res, però el dia que la tripulació del Flint s'assabenti d'on treballes ... Però tu tranquil, que jo seré una tomba!

sinfu ha dit...

A tu el que et passa és que, com diu la dita castellana "se cree el maricón que todo el mundo es de la misma condición"

Roy Batty ha dit...

Però, Sinfu. Per favor! Si el que es guanya les garrofes a la barra ets tu !!!