dilluns, 6 de desembre del 2010

l'avi basc i les patates ...

Un basc molt vellet, vivia a la muntanya i  volia plantar patates al seu hort. Però vivia  sol i els anys l'havien deixat tant feble. Tenia un ordinador a casa que li havia ensenyat a fer anar el seu fill, informàtic a una empresa multinacional a Paris. El vell va decidir enviar-li un email al seu fill per demanar-li ajuda.
Estimat Iñaki. Estic molt trist perquè m'agradaria plantar patates al meu hort i me manquen les forces per treballar la terra. Estic segur de que si estiguessis aquí podries ajudar-me. El teu pare que t'estima.
Unes hores després el vell rep aquesta resposta del seu fill.
Estimat pare. Per l'amor de Déu, no facis res al jardí. Vaig enterrar allò que tu ja saps. Jo també t'estimo molt, pare. Et teu fill que t'estima
A les 4 del mati es presenten a casa del vell els GEO, la Guardia Civil, la Policia Nacional, La Ertzaintza, les joventuts del PP, els càmeres de TVE, els de Intereconomia, els de Antena 3 i una brigada de periodistes d'investigació de El Mundo dirigida pel Pedro J.
Comencen a cavar com a desesperats per tot el jardi, inspeccionant-ho tot al mil.limetre, però no trobant res, ho deixen córrer quatre hores després i tornen a marxar deixant la casa i el vell sota una discreta vigilància.  
A les 8h del mati, el vell rep aquest missatge del seu fill.
Estimat pare. Estic convençut de que la terra del hort està més que treballada i que està preparada per que plantis les teves patates. Ho sento, tant lluny com estic, no podia fer millor. El teu fill que t'estima. 

(Traduït de el francès, la cosa es passa entre un pare cors i el seu fill)

3 comentaris:

sinfu ha dit...

Boníssim! potser hauries de provar-ho amb el teu pare...

Roy Batty ha dit...

No, que encara ens fotrien el cofre del tesor de la tripulació del Flint i els 50 kg. de sal d'en Hands!

Fluvià Rivers ha dit...

No sé d'on treus aquestes històries però són ben originals!!!