dijous, 23 de desembre del 2010

I Wish You a Merry Christmas ...

Quina sorpresa més maca, Sinfu! Resulta que, com han anunciat fortes nevades demà i demà passat, hem anat avui a comprar la teca per les festes. Tornàvem carregats a casa, passo pel davant de la bustia, l'obro veig el teu sobre i ... Yupiiii !!!  M'ha fet molta alegria, de veritat. I prometo embolicar-lo com deu mana i ficar-lo al peu de la xemeneia amb els altres regals. Bé, ja sabeu que no tinc xemeneia, però imagino que l'extractor de la cuina pot valer. I encara que ja hagi passat Hanukkah (aquest any era de l'1 al 9 desembre) li ficaré un vídeo i un ciri al Sinfu (val, ja m'enteneu, oi?). Bones festes a tots i feliç any nou!
.

4 comentaris:

sinfu ha dit...

Home, doncs l'hauries d'envolicar i esperar-te al proper Hanukkak... però si no et pot esperar, jo et perdono eh?

sinfu ha dit...

Per cert, és una samarreta edició especial per als cambrers el dia de l'Arthur...

Roy Batty ha dit...

Bé, si tu no ens vas donar les samarretes el 23 de Setembre, no veig jo perquè he d'esperar-me al proper Hanukkah per posarme-la, no?
En tot cas, gràcies pel regal. Jo sé quina és l'importància que tu li dones a oferir a un company una (o moltes més) samarretes. Ets un col.lega, Sinfu!

sinfu ha dit...

Ja m'habia passat pel cap el fet de enviar-li una al Bou, però com per sort no tinc la seva adreça...