dimecres, 1 de desembre del 2010

Una Mou 5 Estrellas !!!

La cervesa preferida dels madrilenys: Mou 5 Estrellas !!!  Deixeu-me agrair en primer lloc en Hands per tenir-me al corrent del resultat del partit i donar-me l'alegria d'informar-me complidament quan va arribar el 5-0. Res, que els portuguesos de la feina m'havien amargat la setmana amb el conyasso de que el Real ens massacraria i va ser un detall poder saludar-los a l'hora de la pausa amb una ma ben oberta. En fi, que estava esperant a veure si en Hands o en Sinfu penjaven alguna cosa. Jo no he trobat res d'actual a youtube, però no serà això que m'impedeixi recordar altres temps igual de gloriosos.
.

10 comentaris:

Roy Batty ha dit...

Si se'm permet, un altre tipus de futbol en unes altres condicions: el terreny de Young Boys abans de començar el partit que el classificaria davant de Stuttgart a l'UEFA Europa League. I el futbol en estat pur (més o menys l'estil del que es veu al camp de La Rapitenca), el partit entre Schaffhausen i Lausanne Sports. Bé, diguem que l'entrenador de Lausanne no estava molt content. Per l'anecdotari, dir que es diu Martin Rueda, que és fill d'immigrants malaguenys (ep, Sinfu!) i que va jugar de defensa quan era jove en uns quants equips suïssos i també a la selecció nacional. El tio és una institució a Lausanne.

sinfu ha dit...

Jo estava a classe d'espanyol (jo era el mestre) mentre el Real Mandril i en Mou feien de comparses del pep team. El telèfon en silenci però rebent sms que no vaig llegir fins després de veure a casa el resultat...també en Hands em va dir el què...però el que més em va agradar va ser aquest video..http://www.youtube.com/watch?v=c1Psk6ubjfg

Roy Batty ha dit...

Vinga, aviam que us sembla aquest vídeo. Jo, com no vaig poder veure el partit, m'he quedat a la gloria!

sinfu ha dit...

Sal del banquillo, Mourinho sal del banquillo! (un bon nom per comercialitzar sals per als culers!)

Roy Batty ha dit...

Vaja, no havia caigut! Molt bona, Sinfu. Igual en Hands ho proposa al consell d'administració de l'empresa i es fa famós per partida doble: per l'explosió de vendes i per l'explosió dels casos de hipertensió!

sinfu ha dit...

si passa això i augmenten les vendes de Sal del banquillo potser que invertim en les indústries farmacéutiques ...

Fluvià Rivers ha dit...

Jo encara estic ronc,,,nit màgica i estrellada*****

Israel Hands ha dit...

"Che",que bo...sal del banquillo.

Israel Hands ha dit...

No he pogut trobar-ho a cap banda,però si teniu oportunitat no us perdeu el programa "Zona Zaping" de tv3 del 03.12.2010

Roy Batty ha dit...

Home, jo crec que, com a producte, Sal del banquillo és menys vehement que Sal de Gerri i més comercial que Sal Sol. Altres proposicions comercials: Sal Idas, Sal Aud (en francès, malparit o FDP), Sal Tarina, etc...