divendres, 10 de juliol del 2015

Geografia Emocional d'un Èxode


4 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Collons Sinfu!!!"dichosos los ojos" i que jove que estas, bandido.Deixa´m felicitar-te per la feina feta i,ja de passada,em poso a la cua per a que em dediquis una còpia.Salu i birres company!!!

Roy Batty ha dit...

Entenc que ara ja no tindràs cap excusa per no tallar l'herba. Però, quan acabis, a mi també me faria il·lusió que m'enviessis una copia. I també que'ns diguis com ens hem d'adreçar a tu en el futur: Dr. Sinfu?
Moltes felicitats!

sinfu ha dit...

Moltes gràcies companys! Avui m'he afaitat després de dos anys. L'herba pot esperar a la setmana que ve. Les darreres setmanes han estat, com diria aquell, tremendes! però bé, ara ja està. Esperem que la defensa de la tesi funcioni (toca ferro). Còpies? segur! espereu a que em posin la toga... i això de dir-me Doctor, no sé, no voldria ferir la sensibilitat del Doc, que ja ens coneixem! Una abraçada.
PD Prometo passar-me més sovint a partir d'ara.

Roy Batty ha dit...

Les darreres setmanes han estat Tremendes o, com deia aquella altra: "Espelusnants?

Per la resta, tu no t'amoïnis, que ja trobarem alguna cosa. Ara mateix, el primer que me passa pel cap seria Doc Bis, After Doc, Post-Doc o ... també, en atenció a la toga (vull una foto!): Su Senyoria.

Només un consell d'amic. Sé que ets un patriota, però per l'amor de 10, no et fiquis un sticker del burro català a la toga, perquè no estic segur de que tothom ho enganxi.

P.S.: m'ha quedat bé el joc de paraules, hein?: sticker, enganxin ...