dilluns, 20 de juliol del 2015

thalassa : les oiseaux du delta de l'Ebre



M'ha fet molta gràcia veure una entrada que'n Sinfu va publicar ahir, Salpem: Parlen del poble del Hands. Més que res perquè ahir vaig veure a France 3 un replay de Thalassa (veure el trailer) on, en un dels reportatges del sumari, també parlaven del Delta ... i tampoc sortia en Hands. I mira que portaven temps buscant personatges especials!


Espagne, bleu méditerranée : de l'Andalousie à la Catalogne - Thalassa 01h55 (replay, 17.07.2015). Des de la bellesa salvatge del paisatge d'Andalusia fins els encants desconeguts de Catalunya, passant per Menorca, un viatge inusual en l'univers marítim d'Espanya, a la recerca de personatges especials. 

Pel trailer dels reportatges veure abaix, per l'emissió completa punxa aquí.

4 comentaris:

Israel Hands ha dit...

Home,que a mi ja em van dedicar un ampli espai quan van fer el "Thalassa" sobre les Salines del Delta

Roy Batty ha dit...

Si, home. Però això va ser en una altra vida. Jo crec que necessites un assessor d'imatge. Què tal en Sinfu, ara que té temps altre cop per ocupar-se dels companys?

Israel Hands ha dit...

No sé,en Sinfu...igual em recomanaria posar-me una barretina.

Roy Batty ha dit...

Francament, no s; perquè dius aquestes coses