dilluns, 11 de febrer del 2013

Dirty Fonzy: punk rock 'du Midi'


Jo no sé si a vosaltres també us dona per fer-ho. Però a mi, de tant en tant, m'agafa per punxar l'etiqueta música del GS, i me dona per escoltar temes que hem anat penjant o dels que hem anat parlant. En això estava quan vaig veure un grup del que li havia demanat que'n pensava a en Hands el mes d'Agost del 2011. Me refereixo a Dirty Fonzy, un grup albigès que es va formar el 2003 i on l'estil oscil·la entre el punk rock i el pop punk ... tocats amb una canya, una qualitat i un sentit de l'humor que jo trobo més que remarcables ... tot com la pàgina web del grup, que val la pena de ser visitada. Apart del tema del vídeo que il·lustra aquesta entrada: Daddy was a dirty punk,us invito a veure i escoltar atentament la lletra de: Abolition of Work, Brand New Day, Million Miles Away o Human Vegetable. N'hi han més, clar. però, si el grup us agrada, estic segur que ja els sabreu trobar.  Ah! Per una molt bona raó, se m'oblidava dir que aquesta penya està darrera del curt  Attack of the living Dead Punkers (curt, trailer), però no els hi tingueu massa en compte, els seus amics i ells s'ho van passar de conya.