dilluns, 18 de febrer del 2013

Flogging Molly - If I Ever Leave This World Alive

12 comentaris:

sinfu ha dit...

En saps més tu de música celta que jo! Molt bona la cançó i uns paisatges guapíssims, sobre tot quan no plou...

Roy Batty ha dit...

I això que el grup és de Califòrnia. Coses dels fills dels universals expatriats amb nostàlgia del país del que van escoltar parlar els seus pares ... En fi, ja veus el que vull dir.

Israel Hands ha dit...

Pregunto jo si amb això vols dir que en Sinfu s´hauria d´arrancar per soleares als passadissos dela CCU.

Roy Batty ha dit...

Per soleares no sé. Però es veu que s'ha fet molt amic d'uns tios que va conèixer a uns billars i canten un munt de cançons junts.

Israel Hands ha dit...

En Sinfu?Narcocorridos?..potser és que darrerament llegeix massa Don Winslow.Clar que no només has de veure amb qui t´ajuntes als billars,de vegades a la universitat també cal anar en compte

sinfu ha dit...

Ja sabeu que des de que vam anar a Praia Samil jo només ballo Muñeiras....El que no sabia Hands, és que tu visitaves aquest tipus de pàgines! Ja t'has fet amic d'ells? I el Pencil, també hi és?

Roy Batty ha dit...

Si, si ... Muñeiras. M'entens?

Israel Hands ha dit...

Home Sinfu,ja saps que ser al servei de recerca del GS de vegades comporta visitar webs de tota mena.
Altrament,m´estranya que en Long John no tingui res a dir referent a les munyeires,que jo també el vaig veure ballar!

Israel Hands ha dit...

Has vist Batty,com a tú també et toca visitar tota classe de webs?

Roy Batty ha dit...

Ja te vaig dir un dia que m'havies d'explicar com trobes a tant penya, Hands. I, en aquest cas, la sorpresa ha estat cóm els trobes! En fi, que a lo de Soy serio, timido, romantico. Estoy soltero. Me gusta conocer gente y hacer nuevas amistades, només li faltava afegir soy heterosexual cuando hace falta. En canvi lo de ficar salir a comer ... a la rubrica Actividades que te gusten:, m'ha semblat un xic delicat com afirmació en una pàgina com aquesta.

Israel Hands ha dit...

si...i "bailo muñeiras",també ho hagués pogut posar.

Roy Batty ha dit...

Home, no només munyeires ...