divendres, 22 de febrer del 2013

temps de neu: Vallèe de Joux


Le lac de Joux, al canto de Vaud, és conegut com la pista de patinatge més gran Suïssa. En aquest vídeo podeu veure unes imatges del llac l'any passat per aquestes dades. I aquest any, amb la que està caient? Doncs aquest any està prohibit d'anar a patinar, perquè la capa de gel és massa fina (24 Heures, 19.02.2013). I es que la capa de neu ha protegit el gel. I perquè es pugui patinar, haurien de pujar les temperatures, la neu hauria de fondre i després haurien de tornar a baixar les temperatures ... El problema pels patinadors és que avui ha tornat a començar a nevar ...

3 comentaris:

Lourdes ha dit...

QUINA PASADA!!! i jo que M´anava al Skating i m´ho pasaba pipa...

Roy Batty ha dit...

Tinc un record una mica borrós d'aquella època. Vas anar algun cop amb Nani i amb Sara, oi? O ja hi anaves abans?

Lourdes ha dit...

M´agradaba anar de joveneta, sempre que podia. Potser vaig anar amb Sara i Nani, també amb les meves germanes, i amb el meu fill tambe i vaig anar alguna vegada. Res a veure amb el video, pero m´ho pasaba molt be.