dimecres, 31 de juliol del 2013

passats tèrbols (1984-1987)

Galícia (1984)
Port de la Bonaigua (1987)
Fisterra (1984)
Com dèiem ahir, la troballa d'aquestes fotos vintage per en Doc es mereixien obrir un nou capítol de la sèrie passats tèrbols.  Conversant per phone amb en Sinfu, ens hem inclinat per pensar que les fotos corresponen més aviat al 1984. El cas és que jo no vaig poder anar amb vosaltres: possiblement perquè, per aquella època, treballava a Danone. De totes maneres, m'ha fet il·lusió afegir-me al grup amb una foto que'm va fer Lluïsa al Port de la Bonaigua el 1987, i ficar al dia les etiquetes 'passats tèrbols', on podreu trobar la sèrie de fotos vintage que hem anat penjant al GS (no estan totes les que son, però son totes les que estan!). De les fotos de Galícia dir que, en primer lloc, crec que hauríem d'agrair la realització a la Castanheira do Tenes. Dit això, destacar que m'ha fet riure el vostre look. Més, si penso amb la polèmica que s'ha muntat enguany amb la moda dels mini-shorts. En fi, que sinó fos pels mitjons blancs de tenis, esteu d'un glam total i, encara que els tios segueixin amb la moda dels bermudes d'anar a fangar, estic segur que les adolescents us trobaran d'una rabiosa actualitat. Una altra cosa son en Sinfu i na Assumpta, clar. Però és que ells, això de les modes ... A més, que a en Sinfu li anava més el look d'en Mungo Jerry. Per cert, Sinfu, si encara tens la càmera que portaves a Fisterra, pensa que a eBay podries treure't una pasta!  I ara una qüestió que me treu la son. Si punxeu la foto del carro i l'amplieu, veureu que hi ha un tio al darrera. Estava fent el que jo m'imagino que estava fent?

3 comentaris:

sinfu ha dit...

Sempre he estat un fan de Mungo Jerry!

sinfu ha dit...

Dubto de la data. No estic segur si vam anar-hi l'estiu de 1983 o 1984. Algú ho pot confirmar?

Roy Batty ha dit...

No t'amoïnis, Sinfu. Només han passat tres dies. Estic segur que algú llegirà un dia la teva qüestió i podrà donar-te una resposta.