dijous, 3 de juliol del 2014

sobre la consciencia ecològica: els meus límits

Divendres passat, després de plegar de la feina, arribant a casa vaig sentir una olor que va fer-me pensar que potser havia trepitjat alguna cosa que no devia. Vaig mirar-me les soles de les sabates i no vaig veure res. Més tard, prenent-me un cafè a la terrassa, al bell mig d'aquella olor insuportable, vaig veure que tots els veïns que entraven a l'edifici tenien la mateixa reacció que jo havia tingut. 

Al dia següent pel mati, quan vaig sortir a fumar-me un piti, el jardí estava envaït de mosques.

El responsable? Un sac mitjà d'adob orgànic Mioplant. Un fertilitzant natural destinat a afavorir un desenvolupament vigorós de les plantes i que està basat en nutrients orgànics i vegetals i no conté fertilitzants minerals. Un fertilitzant natural que estimula l'activitat dels microorganismes del sòl, els insectes i la formació d'humus. Possiblement el resultat del compostatge dels contenidors urbans de matèria orgànica.

Mira, company. Pel creixement de les plantes i la formació de humus, hauré d'esperar uns temps per dir-te el què. Però et puc assegurar que fa una pudor de Cal Déu, que els insectes estan més que estimulats i que presenten un aspecte immillorable.

Si, val. Reconec que podria se més greu si, enlloc d'atreure i vigoritzar els insectes, ho fes amb els rinoceronts en cel. Però, més enllà de quins siguin els seus resultats, no ens ha costat gens ficar-nos d'acord en no comprar mai més aquest tipus de producte. Apunta, Sinfu!