dijous, 6 de novembre del 2014

españa: el imperio (de la ley) contra-ataca

Les informacions en mans del PP sobre la estimació de la participació al 9N i la publicació dels resultats de l'enquesta del CIS, que situen a "Podemos" com a primera força en vot directe, han decidit a la direcció del partit a utilitzar les mateixes armes mediàtiques que els seus adversaris per recuperar el seu electorat.

Fonts indignes de la nostra confiança ens han informat que l'expert en comunicació del partit, Miguel Angel Rodríguez, ha preparat, entre altres, els cartells que podeu veure al damunt per la seva publicació als medis de comunicació del partit, i també una ofensiva mediàtica a la televisió destinada a millorar l'imatge de Rajoy.

Segons informacions confidencials d'un cambrer de la cafeteria del congrés d'imputats, a qui en Sinfu no va deixar-li propina, aquesta ofensiva mediàtica del partit ha estat rebuda amb entusiasme pels imputats del PP, que han organitzat un meeting que reunirà als més destacats a l'aeroport de Castelló.


Seguint amb l'ofensiva del PP, el compte a twitter de l'ecologista Joaquim Nadal no diu res sobre una informació de la que tampoc en parla el twitter de Joan Herrera. Segons aquesta informació, el PP estaria avaluant incloure al seu programa electoral una nova llei pel desenvolupament de renovables que, a l'imatge del que ha passat amb l'Ebola, difondria la Marca España arreu del món. 



Un equip de quatre tècnics de l'administració presentarà, en un vídeo esponsoritzat per Endesa, l'interès de les propostes del PP per l'aprofitament de l'energia eòlica.